FreePrograms.me

چه برنامه هایی می توانند فایل PDF را باز کنند؟

Какими программами можно открыть файл PDF?

فرمت سند قابل حمل یکی از فرمت های اسناد الکترونیکی است. به طور خلاصه، این سند را می توان با سه حرف اول آن یعنی PDF فراخوانی کرد. این نوع سند الکترونیکی توسط Adobe Systems توسعه یافته است. اما قابلیت ها و تاریخچه پیدایش این نوع اسناد را به تفصیل تحلیل نمی کنیم. امروز به این سوال خواهیم پرداخت: چه برنامه هایی می توانند یک سند PDF را باز کنید? اولین چیزی که به ذهن می رسد برنامه ای است که توسط همان شرکت ایجاد شده است که سند PDF را ایجاد کرده است. این برنامه Adobe Acrobat Reader نام دارد. با کمک آن می توانید اسناد الکترونیکی را به راحتی در قالب PDF باز کنید.

Adobe Acrobat Reader یکی از محبوب ترین برنامه ها برای باز کردن اسناد PDF است، اما بسیاری از برنامه های خوب دیگر از این نوع وجود دارد. یکی از این برنامه ها برنامه Foxit Reader است. همچنین می توان از آن برای باز کردن اسناد PDF و انجام بسیاری از کارهای دیگر با آنها استفاده کرد.

شاید ارزش داشته باشد که یک مثال از یک برنامه باکیفیت و بسیار محبوب دیگر برای باز کردن فایل های PDF ارائه دهیم. این یکی نام دارد برنامه سوماترا PDF. این برنامه به طور موثر با باز کردن اسناد PDF مقابله می کند. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که این برنامه بسیار ساده و بی نیاز از منابع سیستم است. علاوه بر این، دارای زرادخانه کاملی از عملکردها و قابلیت های مفید است. سه برنامه ارائه شده در این مقاله کار بسیار خوبی برای باز کردن اسناد PDF الکترونیکی انجام می دهند. همه این برنامه ها رایگان هستند و می توانید از وب سایت ما دانلود کنید.
24 سپتامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 17:48
    من نمی دانستم که سوماترا PDF را باز می کند. من توجه داشته باشید.