FreePrograms.me

حذف ویروس Related Searches از مرورگر و رایانه شما

Удаляем вирус Related Searches с вашего браузера и компьютера

اما برنامه های ویروسی وجود دارند که باعث ایجاد مخرب می شوند تبلیغات در مرورگرها، صفحه اصلی را جایگزین کنید، موتور جستجوی مرورگر را تغییر دهید و تنظیمات آن را تغییر دهید. مبارزه با چنین بدافزارها چندان آسان نیست. به عنوان مثال، یکی از اینها برنامه Related Searches است. حذف منظم بر آن غلبه نمی کند، اما نگران نباشید، زیرا در این مقاله توصیه هایی را خواهید یافت که به شما کمک می کند یک بار برای همیشه از شر این برنامه مخرب خلاص شوید. حذف جستجوهای مرتبط با این واقعیت که عمیقاً در سیستم عامل جاسازی شده است، پیچیده تر می شود، در حالی که به عنوان برنامه های معمولی ظاهر می شود. اما، با این وجود، می توانید آن را حذف کنید. ابتدا به بررسی دلایل ظاهر شدن این نرم افزار مخرب می پردازیم.

اغلب اوقات، چنین برنامه های مخربی در هنگام نصب سایر برنامه های رایگان روی رایانه نصب می شوند. همچنین، هنگام دانلود نرم افزارهای مختلف از منابع مشکوک، می توانید برنامه های مخربی را انتخاب کنید که به عنوان نرم افزار معمولی ظاهر می شوند. به همین دلیل است که قبل از نصب هر برنامه، ابتدا آن را با یک آنتی ویروس یا ابزار درمانی Dr.Web CureIt.

بنابراین، اگر هنوز ویروس Related Searches را در رایانه خود دارید، می توانید آن را به روش زیر حذف کنید. اول از همه، به منو بروید "برنامه ها را اضافه یا حذف کنید". اجزای زیر Glomatron، TessView، BeatTool و Search را جستجو کنید. اگر چیزی پیدا کردید، فورا آن را حذف کنید. همچنین ببینید چه برنامه هایی را اخیرا نصب کرده اید. اگر برنامه های مشکوکی در بین آنها وجود دارد، آنها را نیز حذف کنید.

اغلب، Related Searches به عنوان افزونه در مرورگرها نصب می شود. به همین دلیل است که در منوی افزونه های مرورگر خود، جستجوهای مرتبط را بررسی کرده و آن را حذف کنید.

آخرین کاری که باید انجام دهید پاک کردن رجیستری سیستم است. و شما می توانید این کار را با استفاده از ابزارهای CCleaner، که از وب سایت ما قابل دانلود است. پس از انجام تمام مراحل، به سادگی رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از انجام تمام مراحل توضیح داده شده در مقاله، کامپیوتر خود را از ویروس Related Searches پاک می کنید.
28 آوریل 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:16
    سعی کردم خیلی وقته ویروس نداشته باشم و امیدوارم ویروسی نباشه چون برنامه های بدون مجوز دانلود نمیکنم