FreePrograms.me

XModGames برای گوشی های اندروید

XModGames для телефонов с ОС Android

درست مانند رایانه‌ها، بازی‌ها برای گوشی‌های هوشمند نیز در جهت‌ها و سبک‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک بازی را می توان در یک ساعت کامل کرد، در حالی که بازی دیگر نیاز به توسعه در طول یک ماه دارد. برای کسانی که نمی خواهند خسته کننده و برای مدت طولانی منابع را جمع آوری کنند یا چندین ماه منتظر توسعه باشند، ترفندهایی وجود دارد. یکی از این ترفندها برنامه XModGames است. برنامه XModGames یک ساده سازی عالی برای بسیاری از بازی های آنلاین در گوشی های اندرویدی. با استفاده از این برنامه می توانید روند تکمیل بازی را به میزان قابل توجهی سرعت بخشید ، یعنی به سرعت تجربه کسب کنید ، منابع را بدست آورید ، حریفان ضعیف را انتخاب کنید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. لیست بازی هایی که این برنامه برای آنها در دسترس است را می توانید مستقیماً در آن مشاهده کنید.

همچنین شایان ذکر است که XModGames در درجه اول برای بازی استراتژی آنلاین کلش آف کلنز توسعه یافته است. این برنامه تعداد قابل توجهی از فرصت ها را باز کرد که روند تکمیل بازی را بسیار ساده کرد.

باز کردن برنامه مورد نظر برای اولین بار در گوشی اندرویدی ممکن است موفقیت آمیز نباشد. اما نگران نباشید زیرا فقط باید XModGames را راه اندازی مجدد کنید و همه چیز کار خواهد کرد. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید برای اینکه برنامه کار کند، دستگاه اندرویدی شما باید داشته باشد حقوق ریشه نصب شده است. اگر دوست دارید بازی ها را روی دستگاه های اندرویدی بازی کنید، اما در عین حال می خواهید سختی تکمیل آنها را کاهش دهید، از برنامه XModGames استفاده کنید.

XModGames را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.xmodgames.com دانلود کنید
07 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:27
    XModGames یک برنامه جالب است! همه چیز عالی کار می کند! متشکرم! 
  2. خاک رس
    6 دسامبر 2023 13:49
    با این برنامه من به سرعت بازی ها را کامل می کنم، با این مد شما می توانید خیلی سریعتر تجربه و امتیاز کسب کنید.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:43
    من بازی‌هایی را ترجیح می‌دهم که در آن‌ها باید بیش از یک یا دو روز توسعه پیدا کنید، اما می‌توانید ماه‌ها در آن بمانید