FreePrograms.me

WotLauncher.exe را دانلود کنید

Скачиваем WotLauncher.exe

اگر در بین بازی های مشابه، لیدرهای خاصی را در نظر بگیریم، می توان با خیال راحت بازی World of Tanks را نام برد. این یک بازی آنلاین است که کاربران را در نبردهای تانک های جنگ جهانی دوم غرق می کند. و این بازی واقعا عالی است. اما اجازه دهید وارد جزئیات طرح آن نشویم، بلکه در مورد چیز دیگری صحبت کنیم. بیایید تا حدودی به مراحل نصب این بازی نگاهی بیندازیم. ارزش این را دارد که بلافاصله بگوییم که زمان بسیار زیادی طول می کشد. پس از نصب بازی، یک میانبر برای آن در دسکتاپ رایانه شما ظاهر می شود که به فایل WotLauncher.exe لینک شده است.

این فایل لانچر نام دارد. این کلمه به معنای برنامه ای است که قبل از هر بار راه اندازی بازی، به روز رسانی های فعلی را بررسی می کند و سپس خود بازی را راه اندازی می کند. به طور مستقیم در فایل WotLauncher.exe می توانید شرح مختصری از خود بازی را مشاهده کنید.

زمان هایی وجود دارد که بازی World of Tanks به درستی نصب نمی شود. و مشکلات مستقیماً به لانچر مربوط می شود. بسیاری از کاربران به سادگی شروع به نصب مجدد بازی می کنند، اما این روند طولانی و خسته کننده است، زیرا ابتدا نرم افزار مورد نیاز است. به درستی حذف کنید. خیلی اوقات می توانید به سادگی فایل WotLauncher.exe را دانلود کنید و این مشکل راه اندازی بازی را حل می کند. می توانید WotLauncher.exe را از لینک انتهای مقاله دانلود کنید. خوب، شما باید آن را در پوشه اصلی بازی World of Tanks قرار دهید، پس از آن، فقط اجرا شود. راه اندازی مجدد سیستم.

WotLauncher.exe را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید 
14 مه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ریسا
    9 مه 2023 18:04
    سلام، اسم من رایا هست، دلیلم اینه که لانچر World of Tanks رو دانلود کردم، اما آپدیتش قطع شد، اونجا کلمه play نوشته بود، بازی رو زدم و بعدش خطای بحرانی داشت، شروع بازی غیر ممکنه فایل World of Tanks EXE گم شده است.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:57
    یک بازی عالی در مورد تانک ها، این بهترین چیزی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد