FreePrograms.me

SuperOneClick - برنامه ای برای به دست آوردن حقوق ریشه با یک کلیک

SuperOneClick - программа для получения root прав в один клик

اگر هنوز نمی دانید حقوق ریشه چیست و برای چه چیزی مورد نیاز است، ما به طور خلاصه در مورد آنها به شما خواهیم گفت. این حقوق به منظور گسترش عملکرد ضروری است گوشی هوشمند شما در حال اجرا سیستم عامل اندروید در واقع، حقوق ریشه عملکرد دستگاه را گسترش می دهد. اساسی ترین چیزی که این حقوق برای آن تنظیم شده است فلش کردن دستگاه است. راه های زیادی برای به دست آوردن این حقوق وجود دارد، اما ساده ترین آنها استفاده از برنامه های خاص است. امروز در مورد یکی از این برنامه ها صحبت خواهیم کرد. SuperOneClick نامیده می شود و هدف اصلی آن به دست آوردن حقوق ریشه در دستگاه های در حال اجرا بر روی سیستم عامل اندروید است. نام این برنامه نشان می دهد که این حقوق را می توان با استفاده از این برنامه با یک کلیک به دست آورد.

اصل به دست آوردن حقوق ریشه با استفاده از این برنامه بسیار ساده است. شما فقط باید یک سری مراحل ساده و بسیار واضح را دنبال کنید. ابتدا برنامه SuperOneClick را دانلود کنید. می توانید آن را از لینکی که در انتهای مقاله قرار داده شده است دانلود کنید. پس از آن، فایلی را که دانلود کرده اید در هر مکانی مناسب برای شما باز کنید.

دستگاهی که می خواهید روت کنید باید به جدیدترین درایورهای USB مجهز باشد. ساده ترین راه برای دانلود آنها از وب سایت رسمی سازنده در هر مرورگر مدرن. و بعد از این مرحله دستگاه خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. ما در حال حاضر هر حالتی را به جز حالت ذخیره سازی USB انتخاب می کنیم.

اکنون باید حالت اشکال زدایی را در دستگاه خود فعال کنید. برای انجام این کار، به بخش "تنظیمات"، سپس به"نرم افزار"،"توسعه"و در اینجا فعال کنید"اشکال زدایی USB". در برنامه ای که باز کردید، به دنبال فایل SuperOneClick.exe بگردید و آن را اجرا کنید. در گوشه بالای برنامه، مورد را انتخاب کنید "psneuter". در نهایت بر روی دکمه " کلیک کنید "ریشه".

تنها کاری که باید انجام شود این است که منتظر بمانید تا روند به دست آوردن حقوق ریشه بگذرد. معمولا چند دقیقه طول می کشد. پس از انجام تمام مراحل، فقط باید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. برای اطمینان کامل از دریافت حقوق ریشه، باید به لیست برنامه های موجود در دستگاه خود بروید. اگر برنامه ای به نام "Superuser" ظاهر شود، همه چیز به خوبی پیش رفت. اگر نیاز به دریافت حقوق ریشه دارید، اما نمی خواهید زمان زیادی را برای درک این فرآیند صرف کنید، کافی است برنامه SuperOneClick را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

SuperOneClick را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682 دانلود کنید
05 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:23
    من خیلی سریع حقوق ریشه گرفتم! همه چیز راحت و خوب است! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:00
    من اخیراً برای یک برنامه دیگر حقوق ریشه گرفتم، اما این نیز بد نیست