FreePrograms.me

یک ردیف را در جدول Microsoft Excel ثابت کنید

Закрепляем строку в таблице Microsoft Excel


سوالات مربوط به صفحه گسترده بسته مایکروسافت آفیس، تعداد زیادی از آنها وجود دارد، اما تقریباً همه آنها حل شده است. علاوه بر این، آنها بسیار سریع و ساده حل می شوند. امروز به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک ردیف را در یک جدول ثابت کنید تا وقتی اسکرول می کنید، همیشه اول ظاهر شود.

پس باز کن جدول از پیش ساخته شده و به "برگه" برویددیدن". بعد، جستجو و روی مورد کلیک کنید "منطقه زاکرپیت". و در پنجره ای که باز می شود، مورد را انتخاب کنید "Zakrepit verkhnyuyu stroku".

 
 



اگر لازم است نه خط اول، بلکه خط دیگری را تعمیر کنید، باید موارد زیر را انجام دهید. این روش همچنین در صورت نیاز به فریز کردن چندین خط کار می کند. خط مورد نیاز خود را انتخاب کنید و دوباره به برگه "" برویددیدن". اینجا هنوز انتخاب کنید"منطقه زاکرپیت"و در پنجره ای که باز می شود باید یک مورد با همین نام انتخاب کنید، یعنی "منطقه زاکرپیت".

Закрепляем строку в таблице Microsoft Excel

اگر می خواهید یک ردیف را در جدول Microsoft Excel ثابت کنید، نکات ارائه شده در این مقاله را بخوانید. این نکات به شما کمک می‌کند تا یک خط را به گونه‌ای لنگر بیاورید که هنگام اسکرول کردن در جای اول بماند.

15 فوریه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید