FreePrograms.me

انتقال جدول از اکسل به سند مایکروسافت ورد

Переносим таблицу из Excel в документ Microsoft Word

بسیاری از کاربران با اجزای بسته نرم افزاری آفیس مایکروسافت، مانند ویرایشگر متن Microsoft Word و برنامه صفحه گسترده بسته آشنا هستند. دفتر مایکروسافت. تصور کنید که یک جدول در مایکروسافت اکسل ایجاد کرده اید و باید آن را به سند مایکروسافت ورد منتقل کنید. آیا انجام این کار ممکن است؟ امروز در این مورد صحبت خواهیم کرد. خب! حالا شما مالک آن هستید جدول اکسل آماده. اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را به طور کامل انتخاب کرده و کپی کنید. شما به سادگی می توانید آن را در یک سند مایکروسافت ورد قرار دهید، اما اگر جدول بزرگ باشد، به احتمال زیاد برخی از داده های موجود در آن ممکن است تحریف شده باشند. بنابراین، بهتر است کارها را متفاوت انجام دهید.

هنگامی که جدول را در اکسل کپی کردید، باید به یک سند مایکروسافت ورد بروید. اینجا در بخش "اصلی"روی مورد کلیک کنید"درج". سپس مورد را انتخاب کنید"درج ویژه".
Переносим таблицу из Excel в документ Microsoft Word


حالا باید انتخاب کنید "بستن"، و سپس در پنجره مورد را انتخاب کنید "کاربرگ Microsoft Office Excell". این اقدامات به وضوح در تصویر نشان داده شده است.


در نتیجه، یک جدول در سند مایکروسافت ورد خواهید داشت که چیزی شبیه به این خواهد بود. شایان ذکر است که با تغییر داده ها در جدول اکسل، به طور خودکار در جدولی که در سند Microsoft Word خود دارید تغییر می کند. با باز کردن مجدد سند، تغییرات به‌روزرسانی می‌شوند.
انتقال جدول اکسل به سند مایکروسافت ورد بسیار ساده است. هر کاربر می تواند این کار را انجام دهد.
15 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:21
    و من به صورت دستی همه چیز را قطع کردم ، از چنین عملکردی اطلاعی نداشتم.