FreePrograms.me

چگونه سلول ها را در جدول Microsoft Excel ادغام کنیم؟

Как объединить ячейки в таблице Microsoft Excel?


این بسته نرم افزاری آفیس شامل چه مواردی می شود؟ در واقع اجزای یک مجموعه برنامه اداری دفتر مایکروسافت کافی. اما محبوب ترین آنها ویرایشگر متن (پردازنده) مایکروسافت ورد، پردازشگر صفحه گسترده مایکروسافت اکسل، ارتباط دهنده هستند. نرم افزار Microsoft Outlook، برنامه آماده سازی ارائه مایکروسافت پاورپوینت و یک برنامه مدیریت پایگاه داده مایکروسافت اکسس. امروز ما به یک مشکل مربوط به پردازنده صفحه گسترده مایکروسافت اکسل نگاه خواهیم کرد.

سوالات بسیار زیادی در رابطه با پردازنده جدول وجود دارد. ما در مورد ادغام سلول ها در مایکروسافت اکسل صحبت خواهیم کرد. این کار کاملاً ساده انجام می شود.

در جدول Microsoft Excel ایجاد شده، باید تعداد سلول های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. پس از آن، در برگه "اصلی"مورد را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید"ترکیب کنید و در مرکز قرار دهید". پس از این اقدامات، سلول هایی که انتخاب کرده اید در یک ترکیب می شوند.



به هر حال، در همان نقطه می توانید نوع ادغام سلول را انتخاب کنید. شما به سادگی می توانید سلول ها را ادغام کنید یا آنها را با ردیف ادغام کنید. همچنین می توانید ادغام را در اینجا لغو کنید.

Как объединить ячейки в таблице Microsoft Excel?

همانطور که می بینید، ادغام سلول ها در جدول مایکروسافت اکسل یک روش نسبتا آسان است.

31 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:13
    من کمی متوجه نمی شوم، در مورد جداول ورد صحبت می کنیم یا اکسل؟ را