FreePrograms.me

چگونه گوشی اندرویدی را فلش کنیم؟

Как прошить телефон на базе Android?

اندروید، iOS، ویندوز فون محبوب ترین سیستم عامل های موبایل هستند. و این سیستم ها به طور مرتب به روز می شوند. مثلا شما یک گوشی با پایه اندروید 4.4 خریده اید و بعد از شش ماه گوشی های مشابه اما با پایه 5.0 فروخته می شود. اگر دوست دارید فقط از آخرین نرم افزار استفاده کنید، می توانید به سادگی گوشی خود را reflash کنید. فلش گوشی شما چه می دهد؟ البته این آپدیت نسخه سیستم عامل است. امروز در مورد نحوه فلش کردن گوشی اندرویدی صحبت خواهیم کرد. ایمن ترین راه برای انجام این کار استفاده از ابزار ویژه سازنده گوشی شما است.

بنابراین، اول از همه باید بروید v مرورگر lyubom به وب سایت رسمی سازنده گوشی خود مراجعه کنید. در سایت باید قسمت پشتیبانی را پیدا کنید و به آن بروید و در اینجا باید چیزی مربوط به به روز رسانی تلفن همراه خود را پیدا کنید. در بیشتر موارد، برنامه خاصی برای این منظور پیدا خواهید کرد.

شما باید این برنامه را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. شایان ذکر است که برای هر گوشی روند سیستم عامل مشابه است، اما برنامه ها متفاوت خواهند بود. به همین دلیل است که در این مقاله فقط توصیه ها و نکات کلی برای فلش کردن سیستم عامل برای گوشی های اندرویدی ارائه شده است.

پس از اجرای برنامه، باید گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس همه چیز بسیار ساده است: ابزار دستگاه شما را شناسایی می کند و اگر به روز رسانی هایی برای آن وجود داشته باشد، نسخه سیستم عامل را به روز می کند. شما فقط باید پیشرفت اقدامات را تأیید و ذخیره کنید. این روش فلش گوشی ساده ترین و ایمن ترین است و نیازی به دانش خاصی از کاربر ندارد.
01 ژانویه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    3 دسامبر 2023 17:50
    گوشی هوشمندم را بدون هیچ مشکلی فلش کردم 
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:21
    تونستم گوشی رو فلش کنم! مقاله بسیار مفید بود!