FreePrograms.me

غیرفعال کردن اشتراک در سرویس Apple Music


در حال حاضر از روی نام می توانید حدس بزنید که این سرویس برای موسیقی در نظر گرفته شده است. به گفته توسعه دهندگان، این سرویس به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای کاربر را در نظر بگیرد. برای استفاده از این سرویس باید مشترک شوید که پس از آن پولی می شود. به همین دلیل است که برخی از کاربران علاقه مند هستند که چگونه اشتراک Apple Music خود را در صورت لزوم لغو کنند. چندین راه برای غیرفعال کردن اشتراک Apple Music وجود دارد. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را سریع انجام دهید. برای انجام این کار به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز نصب شده یا کامپیوتر مک و همچنین مورد نیاز خواهد بود برنامه iTunes، ترجیحا حداقل نسخه 12.2.0.

iTunes را اجرا کنید و کامپیوتر خود را به اینترنت متصل کنید. اکنون باید به تنظیمات حساب کاربری خود بروید. این را می توان از طریق منو انجام داد "حساب"یا با استفاده از منوی سفارشی، که در سمت چپ جستجو قرار دارد. باید وارد شوید.
Отключаем подписку на сервис  Apple Music


سپس به پایین اسکرول کنید تا بخش "تنظیمات". به دنبال مورد بگرد"اشتراک ها"و دکمه را فشار دهید"حکومت کردن".


جزئیات مربوط به اشتراک های شما باز می شود. ما باید تمدید خودکار اشتراک Apple Music خود را غیرفعال کنیم. و برای این، در مقابل نقطه "به روز رسانی خودکار"فقط باید کادر را علامت بزنید"خاموشخوب، شما باید همه اینها را با فشار دادن دکمه تکمیل کنید.انجام شده است".
بنابراین، می توانید اشتراک خود را در سرویس Apple Music غیرفعال کنید. و این روش زمان بسیار کمی می برد.
08 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:24
    خیلی ممنون! مدت زیادی است که نمی توانم اشتراک را لغو کنم! مقاله کمک کرد! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:42
    من اشتراک خود را لغو کردم، بسیار متشکرم، انجام این کار ساده تر از چیزی بود که فکر می کردم