FreePrograms.me

چگونه ایمیل خود را بسازیم؟

Как создать собственный e-mail?

امروزه برای بسیاری از کاربران اینترنت به معنای ملاقات و برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی و منابع مختلف اینترنتی مشابه است. برای شروع ارتباط در همان شبکه های اجتماعی، ابتدا باید در آنها ثبت نام کنید. و در بیشتر موارد ثبت نام نیاز به ایمیل دارد. امروز در مورد اینکه چگونه می توانید ایمیل خود را ایجاد کنید صحبت خواهیم کرد. بنابراین، ایمیل یک صندوق پستی است که می تواند بر روی منابع مختلف ایجاد شود. ایجاد یک صندوق پستی بسیار ساده است. برای انجام این کار، باید در برخی از خدمات پستی ثبت نام کنید. بلافاصله شایان ذکر است که امروزه چنین خدمات زیادی وجود دارد. ما نمونه ای از ایجاد یک ایمیل در را نشان خواهیم داد سرویس ایمیل Yandex.

ابتدا باید به www.yandex.ru بروید. در گوشه سمت راست صفحه ای که باز می شود، مورد را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید "یک جعبه راه اندازی کنید".


با کلیک بر روی این دکمه به صورت خودکار به صفحه ثبت نام هدایت می شوید. در این صفحه، به سادگی داده های مورد نیاز خود را وارد کرده و دکمه " را فشار دهید.ثبت نام".
Как создать собственный e-mail?


می توانید به خودتان تبریک بگویید زیرا به تازگی آدرس ایمیل خود را با موفقیت ایجاد کرده اید. راستی، آدرس صندوق پستی شما در گوشه سمت راست بالای صفحه خواهید دید.
ایجاد ایمیل کار بسیار ساده و آسانی است. پس از خواندن این مقاله، می توانید صندوق پستی خود را در سرویس های پستی مختلف ایجاد کنید.
19 نوامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. سرگئی
    27 ژوئن 2019 14:49
    فعلا خوب به نظر می رسد
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 09:52
    من ایمیلم را ساختم! مقاله بسیار آسان و قابل درک است! کمک کرد!