FreePrograms.me

Photo Booth - برنامه ای برای ایجاد عکس در سیستم عامل مک

Photo Booth - программа для создания фото на Mac OS

برای تبادل تماس های تصویری چه چیزی لازم است؟ البته وب کم. در رایانه های شخصی، چنین دوربینی از طریق یک درگاه USB متصل می شود و در لپ تاپ ها قبلاً یک وب کم داخلی وجود دارد. علاوه بر تبادل تماس های تصویری، می توان از وب کم نیز استفاده کرد برای عکس گرفتن. البته کیفیت چنین تصاویری بهترین نخواهد بود، اما همچنان کاملا قابل تحمل خواهند بود. شایان ذکر است که اگر قصد دارید با استفاده از وب کم عکس بگیرید، به یک برنامه خاص نیز نیاز دارید. امروز در مورد برنامه ای صحبت خواهیم کرد که برای سیستم عامل iOS و سیستم عامل Mac OSیعنی برای محصولات اپل. این برنامه Photo Booth نام دارد. تنها چیزی که می توانیم در مورد این برنامه بگوییم این است که برای مدت طولانی در نسخه های بعدی سیستم عامل های اپل استفاده خواهد شد. همانطور که قبلا متوجه شدید، این برنامه بلافاصله در سیستم عامل های اپل گنجانده شده است.

شاید تفاوت اصلی برنامه Photo Booth با سایر برنامه های مشابه این باشد که با سیستم عامل iOS و Mac OS کار می کند. از همه جهات دیگر، عملکرد این برنامه مشابه عملکرد برنامه های مشابه برای سایر سیستم عامل ها است. همچنین شایان ذکر است که برنامه Photo Booth فقط با دوربین (خارجی یا داخلی) iSight کار خواهد کرد. قبلا متوجه شده اید که این دوربین نیز ساخت اپل است.

با استفاده از Photo Booth در رایانه خود، می توانید با وب کم خود عکس بگیرید و افکت های مختلفی اضافه کنید. همچنین می توانید با Photo Booth فیلم بسازید. قابل ذکر است که این برنامه دارای 9 افکت مختلف عکس می باشد.

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد اپلیکیشن Photo Booth برای کامپیوترهای اپل طراحی شده است. اما می توانید این اپلیکیشن را در اینترنت برای سایر سیستم عامل ها پیدا کنید. در این زمینه فقط می توان گفت که برنامه های کاربردی بیشتری از این نوع برای سیستم عامل ویندوز وجود دارد. اگر از رایانه اپل استفاده می کنید و می خواهید با استفاده از آن عکس بگیرید وب کم ها، سپس از برنامه Photo Booth استفاده کنید. نیازی به دانلود آن نیست، زیرا در ابتدا بر روی رایانه های اپل نصب شده است.
29 آوریل 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 16:52
    همچین برنامه ای نشنیدم ارزش دانلود کردن را دارد.