FreePrograms.me

کالیبراسیون باتری گوشی های اندرویدی

Калибровка батареи смартфона Android

به علاوه گوشی های هوشمند مدرن بر اساس اندروید بسیار زیاد است. اما معایبی نیز برای چنین گوشی هایی وجود دارد. به عنوان مثال، چنین گوشی های هوشمند در برابر بدافزار بسیار آسیب پذیر هستند. بنابراین اولین کاری که باید روی چنین گوشی ای انجام دهید نصب آن است آنتی ویروس با کیفیت بالا. همچنین بسیاری از گوشی های اندرویدی دارای باتری بسیار ضعیفی هستند. امروز سعی می کنیم به این سوال پاسخ دهیم: چگونه باتری گوشی اندرویدی را بیشتر دوام بیاوریم؟ در اینترنت، بسیاری از کاربران توصیه می کنند باتری را با استفاده از نرم افزار کالیبره کنید. به عنوان مثال، برنامه کالیبراسیون باتری اغلب برای این اهداف استفاده می شود. اما آیا این برنامه می تواند به نحوی بر پارامترهای باتری که فیزیکی هستند تأثیر بگذارد؟

اگر به اطلاعاتی که هر کاربر می تواند در اینترنت بیابد نگاه کنیم، این موضوع بسیار بحث برانگیز است. برخی از کاربران معتقدند که با استفاده از برنامه ها می توانند باتری گوشی را کالیبره کنند، یعنی بر پارامترهای آن تأثیر بگذارند. برخی افراد چنین عملی را غیرممکن می دانند.

روش نرم افزاری برای کالیبره کردن باتری گوشی هوشمند بسیار مشکوک است. بنابراین، ما روش فیزیکی را در نظر خواهیم گرفت. شامل موارد زیر است.

اول از همه، باید گوشی هوشمند خود را روشن کرده و آن را به طور کامل شارژ کنید. بگذارید 6-8 ساعت شارژ شود. پس از گذشت این زمان، شارژر را از گوشی جدا کرده و دستگاه خود را خاموش کنید. سپس یک ساعت دیگر آن را شارژ کنید. پس از گذشت یک ساعت، شارژر را جدا کنید. اکنون باید دستگاه خود را حداقل 2 دقیقه روشن کنید.

سپس دوباره آن را خاموش کنید و بگذارید یک ساعت دیگر شارژ شود. بعد از یک ساعت شارژر را جدا کرده و گوشی هوشمند را روشن کنید. در بیشتر موارد این روش عمر باتری را اندکی افزایش می دهد. کالیبره کردن باتری گوشی های هوشمند اندرویدی یک موضوع بسیار بحث برانگیز است. اگر می خواهید باتری گوشی هوشمند خود را کالیبره کنید، روشی که در این مقاله توضیح داده شده است را امتحان کنید.
27 آگوست 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 14:10
    من یاد گرفتم که چگونه باتری را در تلفن هوشمند کالیبره کنم، با تشکر
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 14:40
    برای اولین بار در زندگی من می شنوم که باتری را می توان کمی از این طریق احیا کرد.