FreePrograms.me

ما Wi-Fi را از یک تلفن Android توزیع می کنیم

Раздаем Wi-Fi с телефона на базе Android

اگر قبلاً کارکرد اصلی تلفن ها تماس و پیامک بود، امروزه این تنها بخش کوچکی از قابلیت ها است. گوشی هوشمند مدرن. برای مثال یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید را در نظر بگیرید. تماشای فیلم، اسناد، کار با برنامه های مختلف - اینها تنها بخشی از قابلیت هایی است که چنین تلفن هایی با آنها وقف شده است. حتی می توانید با یک گوشی هوشمند اندرویدی یک نقطه دسترسی بی سیم ایجاد کنید. نحوه توزیع شبکه بی سیم Wi-Fi از چنین گوشی هوشمند؟ در واقع بسیار ساده است. اگر قصد دارید از گوشی هوشمند خود برای چنین اهدافی استفاده کنید، بهتر است یک سیم کارت با اینترنت نامحدود روی آن داشته باشید.

این موضوع را بر روی آخرین نسخه های اندروید یعنی سیستم عامل اندروید 4.4 تحلیل خواهیم کرد. بنابراین، ابتدا به منوی تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید. در آخرین نسخه های سیستم عامل اندروید، باید به منوی تنظیمات بروید.بیش".


در مورد ما، شما باید موردی به نام " را انتخاب کنیدحالت مودم"(در برخی از نسخه ها ممکن است "نقطه دسترسی Wi-Fi" وجود داشته باشد). بعد دکمه ای وجود دارد که می گوید:نقطه دسترسی WLAN". باید آن را فشار داده و نگه دارید. منویی شبیه به این ظاهر می شود.


مورد را انتخاب کنید"تنظیمات WLAN APو اینجاست که نام نقطه دسترسی شما را تعیین می کنیم و یک رمز عبور قوی ایجاد می کنیم. در نهایت، تمام داده های وارد شده خود را ذخیره می کنیم.


موضوع کوچک باقی می ماند. باید هات اسپات را روی گوشی خود فعال کنید. در مورد ما، این کار بسیار ساده انجام می شود. در منو "نقطه دسترسی WLAN"شما فقط باید دکمه را به حالت روشن حرکت دهید.


در آینده بسیار نزدیک، نقطه اتصال گوشی شما بر روی رایانه شما یا دستگاه هایی که باید به آن متصل شوند ظاهر می شود.
Раздаем Wi-Fi с телефона на базе Android
اشتراک گذاری Wi-Fi از گوشی اندرویدی بسیار آسان است. فقط باید همه چیز را به درستی پیکربندی کنید.
05 سپتامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ژیبک
    1 دسامبر 2023 13:53
    یک برنامه خوب برای توزیع وای فای از یک گوشی اندرویدی. آسان برای استفاده. با تشکر از مقاله و دستورالعمل های موجود در آن، می توانید به سرعت بفهمید چه چیزی چیست. اغلب، در جاده ها، شما نیاز به توزیع Wi-Fi دارید و پیدا کردن یک برنامه قابل اعتماد برای چنین اهدافی دشوار است. اما اکنون دقیقاً می دانم که کدام برنامه مناسب است. 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 15:55
    حیف است که نمی توانید Wi-Fi را از رایانه خود به تلفن خود توزیع کنید.