FreePrograms.me

چگونه حالت DFU را در آیفون فعال کنیم؟

Как на айфоне включить режим DFU?

آیفون یک گوشی هوشمند مدرن است که توسط اپل ساخته شده است. میلیون ها نفر از این گوشی استفاده می کنند. راحت، چند منظوره و دارای تعدادی قابلیت های مختلف است. اما با وجود راحتی آن، بسیاری از کاربران هنگام کار با این گوشی هوشمند سوالات مختلفی دارند. امروز به این سوال خواهیم پرداخت: چگونه یک آیفون را به حالت DFU وارد کنیم؟ بنابراین، اجازه دهید ابتدا بفهمیم این حالت چیست؟ DFU (به روز رسانی سیستم عامل دستگاه) یک حالت ویژه است که برای نصب مجدد سیستم عامل دستگاه طراحی شده است. بسیاری از کاربران حالت DFU را با حالت بازیابی اشتباه می گیرند. تفاوت این حالت ها بسیار واضح است. زمانی که آیفون در حالت DFU است، صفحه نمایش آن کاملا سیاه می شود. در حالت بازیابی، صفحه آیفون نماد کابل USB و برنامه های iTunes.

برای اینکه از آیفون خود وارد حالت DFU شوید، ابتدا باید گوشی خود را به رایانه متصل کنید. سپس بلافاصله دستگاه را خاموش کنید. باید مطمئن شوید که آیفون شما تمام عملیات را انجام داده است برای ایجاد یک نسخه پشتیبان. اکنون باید دکمه هوم (پایین پنل جلویی) و دکمه پاور (بالای گوشی) را به طور همزمان فشار دهید. شما باید این دکمه ها را به مدت 10 ثانیه نگه دارید.

به محض گذشت 10 ثانیه، باید دکمه پاور (انتهای بالای آیفون) را رها کنید و همچنان دکمه هوم (قسمت پایین پنل جلویی) را نگه دارید. تا آن زمان باید دکمه Home را نگه دارید. تا زمانی که iTunes تشخیص دهد دستگاه شما در حالت بازیابی است. این معمولا در عرض 10-20 ثانیه اتفاق می افتد. به محض اینکه iTunes دستگاه را شناسایی کرد، می توانید با خیال راحت دکمه Home را رها کنید و شروع به فلش کردن سیستم عامل گوشی کنید. می توانید به خودتان تبریک بگویید زیرا آیفون خود را با موفقیت وارد حالت DFU کرده اید.
25 اکتبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 15:39
    من خیلی وقته دنبال این بودم که چطوری این حالت رو فعال کنم! متشکرم! 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 20:12
    مقاله جالبی بود، من فقط می خواستم سیستم عامل گوشی را خودم تغییر دهم.