FreePrograms.me

با استفاده از iTunes یک آهنگ زنگ برای آیفون ایجاد کنید


به سختی می توان گفت که کدام مدل گوشی هوشمند محبوب ترین و باکیفیت ترین است. برخی از افراد دوست دارند از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر iOS را ترجیح می دهند. اما هنوز هم این گوشی های دارای سیستم عامل IOS، یعنی آیفون ها هستند که امروزه به عنوان با کیفیت ترین و محبوب ترین شناخته می شوند. آیفون واقعا یک گوشی عالی است، اما سوالات زیادی را برای کاربران جدید ایجاد می کند. به عنوان مثال، شما فقط می توانید یک آهنگ زنگ برای تماس با این تلفن تنظیم کنید. امروز ما به این سوال خواهیم پرداخت: "چگونه با استفاده از iTunes یک آهنگ زنگ برای آیفون بسازیم؟"

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اجرا کنید برنامه iTunes در کامپیوتر شما. در مرحله بعد باید آهنگ مورد نیاز خود را از کتابخانه این برنامه انتخاب کنید. حالا روی این آهنگ راست کلیک کرده و "هوش".

در پنجره باز شده، برگه " را انتخاب کنیدپارامترهای"و در اینجا خطوط را پیدا کنید"شروع"و"متوقف شود". این دو نقطه باید علامت زده شود و سپس زمان شروع و پایان پخش آهنگ زنگ آینده شما. به یاد داشته باشید که طول آن نباید از 30 ثانیه بیشتر شود. سپس روی دکمه با برچسب "" کلیک چپ کنید.خوب".
Создаем рингтон для iPhone с помощью программы iTunes


حالا دوباره روی همان آهنگ راست کلیک کرده و " را انتخاب کنیددر قالب AAC ایجاد کنید". در کنار آهنگ اصلی در iTunes، یک آهنگ دیگر خواهید داشت که با فرمت AAC خواهد بود. روی آهنگ جدید کلیک کنید و مورد را انتخاب کنید "نمایش در Finder"یا اگر سیستم عامل ویندوز دارید، مورد را انتخاب کنید"نمایش در اکسپلورر".

پنجره جدیدی باز می شود که در آن فایل رسانه ای را که ایجاد کرده اید مشاهده می کنید. این فایل پسوند m4a خواهد داشت. این پسوند را به m4r تغییر دهید.

اکنون تنها چیزی که باقی مانده است انجام چند قدم ساده است. شما باید به iTunes بروید و آهنگ جدید را از لیست رسانه ها حذف کنید. هنگام حذف، سوال "آیا باید فایل انتخاب شده را به سطل زباله منتقل کنید یا آن را در رایانه خود بگذارید؟". مورد را انتخاب کنید"ترک کردن".

دوباره به Finder یا Explorer رفته و روی دکمه سمت چپ ماوس روی فایل جدید دوبار کلیک کنید. اکنون آهنگ زنگ به کتابخانه iTunes شما اضافه شده است. خوب، شما باید تمام این مراحل را با همگام سازی آیفون خود با iTunes انجام دهید. پس از همگام سازی می توانید نصب کنید آهنگ زنگ جدید ایجاد شده به تماس برای ایجاد آهنگ زنگ برای آیفون با استفاده از iTunes، باید چندین مرحله را طی کنید. اما شما نباید بترسید، زیرا همه این مراحل ساده و واضح هستند.
23 آگوست 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. زنبق
    6 ژوئن 2016 10:52
    خط "ایجاد نسخه با فرمت ACC" وجود ندارد... چه کار کنم؟
  2. کیت.15
    6 ژوئن 2016 16:54
    لیلیا، بنابراین ایجاد آهنگ زنگ برای شما دشوار است، از برنامه "Ringtonium" استفاده کنید، که باید آن را در تلفن خود دانلود کنید، یا هر آهنگ زنگی را که دوست دارید در فروشگاه iTunes Store خریداری کنید.
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 14:35
    اکنون نحوه ایجاد آهنگ های زنگ برای آیفون من مشخص شده است.