FreePrograms.me

حل ارور "آیفون غیرفعال است، به iTunes متصل شوید"


همانطور که قبلاً فهمیدید، امروز دوباره صحبت خواهیم کرد در مورد آیفون ها. مانند هر گوشی هوشمند مدرن دیگری، هر آیفون دارای درجه بالایی از محافظت است. به عنوان مثال، در همان آیفون می توانید یک رمز عبور برای ورود به سیستم تعیین کنید. این رمز عبور می تواند مجموعه ای از اعداد یا یک کلید گرافیکی باشد. پس از چندین بار وارد کردن رمز عبور، دستگاه قفل می شود. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ اغلب در چنین شرایطی، ممکن است پیام «iPhone is disabled» روی صفحه آیفون شما ظاهر شود و دقیقاً زیر «5 دقیقه دیگر دوباره امتحان کنید». این مشکل با استفاده از iTunes قابل حل است.

توصیه می شود که آیفون شما قبلاً همگام شده باشد با iTunes. شما باید سیستم را در آیفون خود بازیابی کنید. برای انجام این کار، ابتدا آیفون خود را به رایانه خود (که قبلاً با آن همگام شده اید) وصل کنید. شرایطی وجود دارد که برای تنظیم مجدد رمز عبور در آیفون، فقط باید آن را به رایانه متصل کنید.

اگر پس از همگام سازی، پیامی مبنی بر مسدود شدن نیز بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر شد (آیفون غیرفعال است و غیره)، پس باید موارد زیر را انجام دهید.

در پنل سمت چپ برنامه iTunes به دنبال آیفون خود بگردید و روی آن راست کلیک کنید. در اینجا باید انتخاب کنید "همگام سازی کنید". اما ما نیازی به شروع فرآیند همگام سازی نداریم، بنابراین به محض شروع این فرآیند، بلافاصله آن را متوقف می کنیم.

بعد از این اقدامات چه اتفاقی می افتد؟ شمارنده ورود رمز بازنشانی می شود و می توانید دوباره رمز عبور را وارد کنید. همچنین می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید، اما اگر از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشید، تمام اطلاعات ذخیره شده در آن را از دست خواهید داد.

برای تنظیم مجدد رمز عبور، باید تمام مراحل بالا را تا زمانی که همگام سازی انجام شود، تکرار کنید. در این مورد، باید فرآیند همگام سازی کامل را شروع کنید. پس از تکمیل همگام سازی، باید " را انتخاب کنیدبازیابی آیفون".


پس از این، ممکن است پیامی شبیه به «بررسی خودکار به‌روزرسانی‌های iTunes و iPhone خاموش است. آیا می خواهید iTunes به روز رسانی نرم افزار آیفون را بررسی کند؟"شما باید بررسی خودکار برای به روز رسانی را فعال کنید، و می توانید این کار را در برگه " انجام دهیداصلیو در تنظیمات برنامه iTunes را انتخاب کنیدبه‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را به‌طور خودکار بررسی کنید".

اگر چنین پیامی دریافت کردید، باید روی "کلیک کنید"بررسی کنیدسپس پنجره دیگری ظاهر می شود که در آن باید مورد را انتخاب کنید.بازیابی و به روز رسانی". در نتیجه همه این اقدامات، یک به روز رسانی سیستم باید در آیفون شما شروع شود و در نهایت شما باید آیفون خود را فعال کنید. در اینجا ما مورد را انتخاب می کنیم "آیفون خود را مانند جدید تنظیم کنید". بلافاصله از شما خواسته می شود که یک رمز عبور جدید تنظیم کنید یا اصلا آن را تنظیم نکنید. هر مشکلی مربوط به آیفون قابل حل است. فقط باید صبور باشید و زمان بگذارید.
26 آگوست 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ایلیا
    20 جولای 2016 10:30
    اگر می گوید آیفون غیرفعال است و به iTunes وصل می شود، اما در زیر فقط تماس های اضطراری وجود دارد، هیچ راهی برای وارد کردن رمز عبور وجود ندارد، چه باید کرد.
  2. کیت.15
    20 جولای 2016 13:30
    ایلیا، همین کار را انجام دهید - آن را به رایانه ای که iTunes نصب شده است وصل کنید. اما یک شرط اصلی وجود دارد - این رایانه با iTunes و iPhone باید قبلاً جفت شوند. در غیر این صورت، در نهایت یک آجر روی دستان خود خواهید داشت.
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 14:38
    من حتی حدس نمی زنم که در این مورد چه چیزی باید هماهنگ شود.