FreePrograms.me

چگونه از طریق iTunes موسیقی را از آیفون حذف کنیم؟

Как удалить музыку с айфона через ITunes?

گوشی های هوشمند مدرن محافظت در برابر ویروس ها و بدافزارهای مختلف اما شاید این آیفون است که بیشترین مقاومت را در برابر ویروس ها دارد. اگر گوشی هوشمند اندرویدی را با آیفون مقایسه کنید، تفاوت محسوس خواهد بود. علاوه بر این، تفاوت فقط در کیفیت نیست، بلکه حتی در تمام جزئیات دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید فقط موسیقی را از آیفون خود حذف کنید. امروز به سوال زیر می پردازیم: چگونه موسیقی را از آیفون از طریق حذف کنیم برنامه iTunes. این برنامه یک مدیا پلیر است که برای سازماندهی موسیقی و ویدئو طراحی شده است. برنامه iTunes دارای عملکردها و قابلیت های بسیار بیشتری است، اما اینها اصلی ترین آنها هستند.

بنابراین، برای حذف موسیقی از آیفون با استفاده از برنامه iTunes، ابتدا باید آیفون را به رایانه خود متصل کنید. پس از این، برنامه iTunes باید به طور خودکار راه اندازی شود، اما اگر این اتفاق نیفتد، خودتان آن را اجرا کنید.

راه های مختلفی برای حذف موسیقی از آیفون با استفاده از iTunes وجود دارد. ما به یکی از آنها نگاه خواهیم کرد. پس از باز کردن برنامه، آیفون خود را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.
Как удалить музыку с айфона через ITunes?


سپس یک پنجره جدید در "تب" باز می شودمرور". درست در زیر یک فیلد وجود خواهد داشت"پارامترهای". در اینجا باید کادر را علامت بزنید"موسیقی و ویدیوها را به صورت دستی پردازش کنید". این لازم است تا کاربر بتواند محتویات آیفون خود را هنگام همگام سازی مدیریت کند.


پس از انجام مراحل بالا، باید به "موسیقی". در اینجا تیک مورد را برداریم"همگام سازی موسیقی"، و سپس کادر را علامت بزنید"لیست های پخش ویژه، هنرمندان، آلبوم ها و ژانرهادر تصویر با جزئیات بیشتر نشان داده شده است.


موضوع کوچک باقی می ماند. به پایین پیمایش کنید و تیک آهنگی را که دیگر به آن نیاز ندارید بردارید. بر این اساس، برای موسیقی ای که می خواهید بگذارید علامت بزنید. در نهایت بر روی "اعمال".
به این ترتیب می توانید با استفاده از برنامه iTunes موسیقی را از آیفون خود حذف کنید. روش ساده است و زمان زیادی نمی برد.
13 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:18
    این دیوانه است. حتی برای حذف ساده موسیقی باید iTunes را روشن کنید...