FreePrograms.me

پشتیبان گیری از آیفون

Создаем резервную копию айфона

چگونه داده های مورد نیاز خود را ذخیره کنیم؟ می توانید آنها را به رسانه های قابل جابجایی منتقل کنید، می توانید یک پوشه جداگانه در دستگاه ایجاد کنید، یا می توانید آنها را به فضای ذخیره سازی ابری منتقل کنید. در واقع راه های زیادی وجود دارد. ما در مورد پشتیبان گیری صحبت خواهیم کرد. و امروز به سؤال زیر نگاه خواهیم کرد: چگونه ایجاد کنیم پشتیبان گیری از آیفون? بیایید به یاد بیاوریم که منظور از مفهوم پشتیبان گیری چیست؟ اول از همه، این فرآیند ایجاد یک کپی از داده ها در یک رسانه است. این کپی برای بازیابی اطلاعات در هر مکانی در صورت آسیب یا از بین رفتن داده های اصلی در نظر گرفته شده است.

شما می توانید به روش های مختلفی از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، یعنی با استفاده از برنامه iCloud و استفاده از برنامه های iTunes. این دو روش متفاوت هستند. نسخه پشتیبان داده های ساخته شده توسط برنامه iCloud در فضای ذخیره سازی ابری به اندازه 1 ترابایت ذخیره می شود. در اینجا شایان ذکر است که تنها 5 گیگابایت به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد.

در مورد ایجاد یک نسخه پشتیبان با استفاده از iTunes، این کپی از داده ها در رایانه شما ذخیره می شود. علاوه بر این، رایانه باید دارای سیستم عامل ویندوز یا سیستم عامل Mac OS. این روش برای کاربران بیشتر آشنا است و امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

بنابراین، ابتدا iTunes را باز کنید و سپس آیفون خود را به رایانه خود متصل کنید. اکنون باید داده هایی را که از طریق iTunes Store یا App Store دانلود شده اند ذخیره کنید. برای انجام این کار، در iTunes، به تب " برویدپرونده"، سپس روی مورد کلیک کنید"دستگاهها"و مورد را انتخاب کنید"خریدهای انتقالی". این با جزئیات بیشتر در تصویر زیر نشان داده شده است.


پس از انجام این کار، می توانید به موضوع اصلی بروید. به همان منوی بالا بروید، اما این بار آخرین مورد را انتخاب کنید.یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید". فرآیند پشتیبان گیری تقریباً بلافاصله شروع می شود. پس از اتمام، می توانید موفقیت این عمل را بررسی کنید.

برای انجام این کار، در iTunes، به تب " برویدتنظیمات iTunes"و در اینجا مورد را انتخاب کنید"دستگاهها". در حالت ایده آل، شما باید نام دستگاه، و همچنین تاریخ و زمان ایجاد کپی را ببینید. شما باید چیزی شبیه به این داشته باشید.
همانطور که می بینید، ایجاد یک نسخه پشتیبان از آیفون خود در iTunes بسیار ساده است. نکته اصلی این است که تمام نکات مشخص شده در دستورالعمل ها را به شدت دنبال کنید.
21 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:51
    ایده عالی با ذخیره برای موقعیت های پیش بینی نشده. 

    ایده عالی با ذخیره برای موقعیت های پیش بینی نشده.