FreePrograms.me

نحوه ایجاد فهرست مطالب در Word 2007

Как сделать оглавление в ворде 2007

برای ایجاد راحت در Microsoft Word 2007 یک ابزار مفید وجود دارد برای ایجاد فهرست مطالب، دو راه وجود دارد که اغلب در دنیای مدرن استفاده می شود.

راهی برای ایجاد با استفاده از ابزار Table of Contents.
این ابزار در تب "پیوندها" قرار دارد. پس از ایجاد صفحه اصلی، باید انواع خاصی از عنوان را از متن خود وارد کنید. این کار را می توان در پنل Styles انجام داد. برای این اهداف، یک مجموعه استاندارد از سه طرح رنگ کاملاً توسعه یافته وجود دارد. پس از انجام تمام مراحل، باید به همان ابتدا برگردید، روی فیلد اصلی کلیک کنید. سپس باید روی تابع "Update table" کلیک کنید. اگر گزینه با سبک های استاندارد مناسب نیست. سپس باید خودتان فهرست مطالب را ایجاد کنید. شما باید با ایجاد سه سطح عنوان شروع کنید. می توانید آنها را با استفاده از پنجره سبک ها ایجاد کنید. نامیده می شود با فشردن کلیدهای داغ Ctrl+Alt+Shift+S. یک نماد "ایجاد سبک" در گوشه پایین سمت چپ وجود خواهد داشت.
پس از تعریف تمام ویژگی های اصلی سرفصل ها، باید به منوی "پیوندها" بازگردید. از آنجایی که طرح‌های استاندارد با سبک‌های ما کار نمی‌کنند، باید کاملاً سبک خود را ایجاد کنیم. در پنجره کشویی "جدول مطالب" می توانید دستوری به همین نام پیدا کنید. او مسئول خلقت است. برای تعیین طرح‌های رنگی که ما به‌عنوان طرح‌های اصلی نسخه خود ساخته‌ایم، به برگه «پارامترها» بروید. در آنجا باید نشانگرهای 1,2,3،XNUMX،XNUMX را در مقابل استاندارد حذف کنید. اسلایدر را به پایین اسکرول کنید تا طرح های خود را پیدا کنید. با تعیین اینکه چه سبکی باید باشد، تمام پارامترها را اعمال می کنیم. سپس مانند ایجاد استاندارد فهرست مطالب ادامه می دهیم.

ایجاد با استفاده از "Hyperlinks".
این روش پیچیده‌تر و زمان‌برتر از روش استاندارد است. برای استفاده، باید به صورت دستی فهرستی از مطالب با همه موارد ایجاد کنید. سپس سبک عنوان را برای تمام عبارات مهم تنظیم کنید. به ابتدا بازگردید و با برجسته کردن کلمه، از منوی پیوند استفاده کنید. در آنجا گزینه “Place in document” را انتخاب کرده و عنوان مورد نیاز خود را از لیست انتخاب کنید. پس از این، آیتم به طور خودکار تبدیل می شود. پس از کلیک کردن، به صفحه مورد نیاز در سند هدایت می شود. ایجاد فهرست مطالب در Word کار سختی نیست. و امیدوارم حداقل یکی از روش ها به شما کمک کرده باشد.
11 مارس 2014 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ناستیا
    ناستیا
    18 نوامبر 2023 16:27

    ابزار خوبی است، به چاپ مقاله کمک می کند
  2. ksenia_otvaga
    21 نوامبر 2023 10:55
    من نمی دانستم چگونه فهرست مطالب را در یک دوره آموزشی تهیه کنم، مقاله مرا نجات داد! 
  3. Just4tw
    Just4tw
    21 نوامبر 2023 14:20
    از چه نسخه ورد استفاده کردید؟ من آن را ندارم. 
  4. شاتی
    شاتی
    1 دسامبر 2023 14:14
    خدایا، دکمه های احمقانه بی فایده زیادی در این کلمه وجود دارد. اگر مقاله دماغ من را به جایی که این فهرست است نمی‌خورد، بدون آن می‌نشستم...