FreePrograms.me

چگونه در یک سند Microsoft Word 2010 فهرست مطالب را به صورت خودکار ایجاد کنیم؟

Как в документе Microsoft Word 2010 сделать оглавление автоматически?

به جرات می توان گفت که ویرایشگر متن محبوب ترین در این بسته نرم افزاری آفیس است بسته مایکروسافت آفیس. امروزه تعداد کافی نسخه از این ویرایشگر وجود دارد که تحت سیستم عامل های مختلف کار می کنند. به عنوان مثال، در سال 2015 پیش نمایشی از ویرایشگر آینده Word 2016 وجود دارد، با وجود انتشار نسخه های جدید Microsoft Word، امروزه نسخه های قدیمی این ویرایشگر نیز بسیار محبوب هستند. به عنوان مثال Microsoft Word 2010. Microsoft Word 2010 مانند سایر نسخه ها دارای عملکرد و کیفیت عالی است. امروز به سوال زیر در مورد این ویرایشگر متن می پردازیم: آیا امکان ایجاد فهرست مطالب به طور خودکار در Microsoft Word 2010 وجود دارد؟

سوالات قبلاً بارها در وب سایت ما مطرح شده است: مربوط به فهرست مطالب در ویرایشگرهای متن مایکروسافت ورد. اما یک فهرست خودکار از مطالب هرگز در نظر گرفته نشده است.

بنابراین، اول از همه باید یک سند متنی آماده با متن تقسیم شده به فصل، زیرفصل و موارد مشابه داشته باشید. اکنون باید برگه را باز کنید "مراجع".
Как в документе Microsoft Word 2010 сделать оглавление автоматически?


به عنوان فصل اول (در متن سند) رفته و مکان نما را مقابل آن قرار دهید. در برگه ای که باز می کنید یک مورد وجود دارد "متن اضافه کنیدروی آن کلیک کنید و سطح 1 را انتخاب کنید. همانطور که برای سطوح، اغلب از سطوح 1 برای فصل ها و بخش ها استفاده می شود، سطح 2 برای فصل های فرعی، و فصل های فرعی در فصل های قبلی دارای سطح 3 هستند.


پس از این، به بالای سند (جایی که محتوا باید شروع شود) می رویم و می نویسیم:مقدار" یا "فهرست مندرجاتسپس، باید روی برگه «فهرست محتوا» کلیک کنید و قالب محتوای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.



پس از این مراحل، محتوایی خواهید داشت که از فصل ها و زیربخش هایی که مشخص کرده اید ایجاد شده است. با این حال، پس از این، دوباره سند خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که عنوان فصل ها و زیربخش ها به درستی در صفحات قرار گرفته اند. به محتوای ایجاد شده برمی گردیم و آن را به روز می کنیم. برای انجام این کار، کلیک راست کرده و "فیلد به روز رسانی".

پس از این، پنجره ای باز می شود که در آن باید کادر کنار " را علامت بزنید.فقط شماره صفحات را به روز کنید". اگر هنگام ایجاد فهرست مطالب، صفحات شما از مکان خود "فرار" کنند، این کار ضروری است. در Microsoft Word 2010، نیازی به ایجاد فهرست مطالب به صورت دستی نیست. با استفاده از خودکار همه چیز را می توان سریعتر انجام داد. ایجاد فهرست مطالب
07 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:39
    یک ویژگی جالب برای فهرست خودکار مطالب در Word.