FreePrograms.me

نحوه اضافه کردن نمودار در مایکروسافت ورد

Как добавить диаграмму в Microsoft Word

Microsoft Word یک ابزار محبوب برای ایجاد اسناد متنی است که به طور فعال هم برای مصارف خانگی و هم در بین کاربران شرکتی استفاده می شود. به طور خاص، علاوه بر متن، Word اغلب به درج اطلاعات دیگری مانند نمودارها نیاز دارد.

ایجاد نمودار در مایکروسافت ورد دشوار نیست - این برنامه ابزارهای داخلی را برای این کار فراهم می کند که دسترسی به آنها بسته به نسخه ویرایشگر متن استفاده شده در رایانه شما متفاوت است.

ساخت نمودار در Microsoft Word 2003



  1. روی دکمه در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید "درج"، و سپس به بخش بروید "نقاشی" - "نمودار".

    Как добавить диаграмму в Microsoft Word


  2. یک نمودار اولیه روی صفحه نمایش داده می شود. روی آن کلیک راست کرده و انتخاب کنید "نوع نمودار".

  3. گزینه نمودار مناسب را تنظیم کرده و تغییرات را ذخیره کنید. یکبار روی نمودار کلیک چپ کنید تا پنل ویرایش نمایش داده شود. در اینجا شما باید تمام اطلاعات مورد نیاز را در نمودار وارد کنید - نام ها، مقادیر عددی و سایر اطلاعات مورد نیاز.


ساخت نمودار در Microsoft Word 2007 و بالاتر



اگر کاربر نسخه مدرن تری از ویرایشگر متن هستید، دسترسی به عملکرد ایجاد نمودار کمی متفاوت خواهد بود.

  1. به برگه بروید "درج" و مورد را انتخاب کنید "نمودار"



  2. پنجره ای روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید نوع نمودار را انتخاب کنید و پس از آن در سند نمایش داده می شود. برای شروع ویرایش یک نمودار، یک بار با دکمه سمت چپ ماوس روی آن کلیک کنید.


انتقال نمودار از مایکروسافت اکسل



اگر نمودار در یک ویرایشگر صفحه گسترده محبوب ایجاد شده است، اما باید به Microsoft Word منتقل شود، تکمیل کار بسیار ساده است.

روش 1: نمودار را کپی کنید



  1. یک نمودار را در اکسل با یک کلیک دکمه سمت چپ ماوس انتخاب کنید و سپس یک ترکیب کلید میانبر را وارد کنید Ctrl + C یا روی آن کلیک راست کرده و مورد را انتخاب کنید "کپی 🀄".

  2. در نهایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سند Word را باز کرده و کلید ترکیبی را تایپ کنید Ctrl + V.


روش 2: گرفتن اسکرین شات از نمودار



اگر نیاز به درج نمودار Word از برنامه یا وب سایت دیگری دارید، این روش مفید است. ایده این است که شما یک اسکرین شات از نمودار بگیرید و سپس تصویر حاصل را در Word قرار دهید.

  1. یک برنامه استاندارد برای گرفتن نمودار ایده آل است "قیچی"، از قبل روی همه رایانه هایی که دارای سیستم عامل ویندوز هستند نصب شده است. شما می توانید این برنامه را از طریق جستجوی ویندوز پیدا کنید.



  2. یک پنجره برنامه کوچک روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید روی دکمه کلیک کنید "ایجاد کردن"برای شروع گرفتن اسکرین شات



  3. با استفاده از یک ابزار "قیچی" شما باید نمودار را قاب کنید. به محض رها کردن دکمه ماوس، اسکرین شات به دست آمده در ویرایشگر داخلی نمایش داده می شود. برای ذخیره تصویر، روی آیکون فلاپی دیسک کلیک کنید، پس از آن باید پوشه مقصد را برای فایل ذخیره شده در Windows Explorer مشخص کنید.



  4. حالا سند را در ورد باز کنید که نمودار را در آن قرار می دهید و به بخش می روید "درج"، انتخاب مورد بعدی "نقاشی".



  5. یک کاوشگر روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید اسکرین شات ذخیره شده قبلی را انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر، نمودار در سند ظاهر می شود.


در واقع، اینها همه راه هایی برای اضافه کردن نمودار در مایکروسافت ورد هستند. امیدواریم این مقاله آموزشی برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی دارید در نظرات بپرسید.
26 سپتامبر 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:48
    به یاد دارم که در علوم کامپیوتر شما کمترین موضوع مورد علاقه من بودید، من نمی دانستم چگونه آن را به درستی انجام دهم، اما با گذشت زمان همه چیز شروع به کار کرد.
  2. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 23:25
    در کالج چنین کاری را با یک نمودار به من دادند