FreePrograms.me

Avast Mobile Security یک برنامه آنتی ویروس عالی برای اندروید است

Avast Mobile Security - отличная антивирусная программа для Android

اما این مهم نیست، زیرا برای مبارزه با ویروس های مختلف امروزه برنامه های خاصی به نام برنامه های ضد ویروس وجود دارد. امروزه تقریباً هر کاربر نوعی برنامه آنتی ویروس در رایانه خود دارد. و بسیاری از مردم می دانند که تلفن های مدرن به محافظت ضد ویروس نیز نیاز دارند. این امر به ویژه برای گوشی های اندرویدی صادق است. این سیستم عامل بیشترین آسیب را در برابر نرم افزارهای مخرب مختلف دارد. و این اوست که به محافظت ضد ویروس با کیفیت بالا نیاز دارد.

چه آنتی ویروسی برای گوشیم دانلود کنم؟ در اینجا نیز گزینه های زیادی وجود دارد. هم برنامه های آنتی ویروس پولی و هم رایگان وجود دارد. شما می توانید بهترین گزینه رایگان یعنی آنتی ویروس Avast.

بسیاری از کاربران از نسخه کامپیوتری این آنتی ویروس استفاده می کنند. و به حق یکی از قابل اعتمادترین و با کیفیت ترین آنتی ویروس های رایگان محسوب می شود. و در گوشی اندرویدی خود می توانید اپلیکیشن موبایلی به نام Avast Mobile Security را دانلود کنید.

فیلتر کردن پیام ها و تماس های دریافتی، مسدود کردن برنامه های مخرب، آنتی ویروس، کنترل ترافیک و بسیاری موارد دیگر در این آنتی ویروس موبایل گنجانده شده است. بسیاری از عملکردها مشابه عملکردهای آنالوگ کامپیوتر هستند. اگر به آنتی ویروس باکیفیت برای گوشی اندرویدی خود نیاز دارید، باید اپلیکیشن آنتی ویروس Avast Mobile Security را دانلود کنید.

Avast Mobile Security را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://www.avast.ru/free-mobile-security دانلود کنید
08 ژانویه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید