FreePrograms.me

Adobe Premiere Pro یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدیویی است

Adobe Premiere Pro - один из лучших видеоредакторов

امروزه برنامه های مشابه بسیار زیادی وجود دارد. ویرایشگرهای ویدیویی وجود دارند که برای پردازش ویدیوی سبک مناسب هستند و مواردی نیز وجود دارند که برای پردازش ویدیویی حرفه ای و با کیفیت عالی هستند. یکی از اینها بسته نرم افزاری Adobe Premiere Pro است. ما امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. Adobe Premiere Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه پردازش ویدئو است. این ویرایشگر ویدیو دارای طیف قابل توجهی از ویژگی ها و عملکردها است. Adobe Premiere Pro توانایی پردازش داده ها را در زمان واقعی دارد و این ویرایشگر ویدیو نیز تقریباً از تمام فرمت های ویدیویی موجود پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است که بسیاری از فیلم های مدرن با استفاده از ویرایشگر ویدیوی Adobe Premiere Pro پردازش شده اند. این برنامه توسط متخصصان مشهور صنعت فیلم استفاده می شود. به عنوان مثال، شرکت معروفی مانند بی بی سی از Adobe Premiere Pro به عنوان یکی از ابزارهای پردازش ویدیوی خود استفاده می کند.

محصولات Adobe امروزه توسط تعداد زیادی از مردم استفاده می شود. و Adobe Premiere Pro را می توان با سایر محصولات Adobe ادغام کرد. این بسیار راحت است، زیرا در فرآیند پردازش ویدیو، باید عکس ها را نیز پردازش کنید. اگر قابلیت های برنامه هایی مانند Adobe Premiere Pro و نرم افزار فتوشاپ، یک بسته نرم افزاری چند منظوره دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می توانید تقریباً هر گونه ویدیویی را ویرایش، پردازش و ایجاد کنید.

فهرست کردن تمام ویژگی ها و عملکردهای ویرایشگر ویدیوی Adobe Premiere Pro زمان بسیار زیادی می برد. بنابراین، اجازه دهید به برخی از آنها نگاه کنیم.

Adobe Premiere Pro یک ویژگی بسیار مفید ThreeWay ColorCorrector دارد. با استفاده از این فناوری می توانید ویدیوهایی را که با دوربین های فیلمبرداری مختلف گرفته شده است ویرایش کنید.

Adobe Premiere Pro شاید بهترین ابزار برای ویرایش غیرخطی ویدیو باشد. اجازه دهید یک بار دیگر تکرار کنیم که این برنامه به تعداد زیادی عملکرد مختلف مجهز شده است. اما با وجود این، تمام توابع در برنامه سفارش داده شده است. می توان گفت که رابط برنامه تا حد امکان راحت و کاربرپسند ساخته شده است. به عنوان مثال، اکثر عملیات در این برنامه را می توان با استفاده از کلیدهای داغ انجام داد. اگر نیاز به قدرتمند و ویرایشگر ویدیو با کیفیت بالا، سپس Adobe Premiere Pro را دانلود و استفاده کنید. امروز در زمینه خود بهترین است.

Adobe Premiere Pro را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
19 آگوست 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. بویان
    13 آوریل 2016 05:43
    سلام! لطفا به من کمک کنید ویرایشگر ویدیو را دانلود کنم؟ تا جایی که من می دانم این برنامه بسیار قابل اعتماد است
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:48
    در کل همه محصولات edab از جمله این ویرایشگر عالی هستند. 
  3. اندرو
    8 ژانویه 2024 16:01
    Adobe Premier Pro یک برنامه بسیار کاربردی است. به شما امکان می دهد مهارت های نصب را توسعه دهید. این مهارت حتی می تواند سودآور باشد.