FreePrograms.me

چگونه از Adobe Photoshop CS6 استفاده کنیم؟

Как пользоваться программой Adobe Photoshop CS6?

مزایای این ویرایشگر گرافیکی چیست؟ با خیال راحت می توانیم بگوییم فتوشاپ CS6 Adobe Photoshop چند منظوره ترین ویرایشگر گرافیکی زمان ما است. به تعداد زیادی کارکرد و قابلیت مجهز شده است. شایان ذکر است که برای کار کامل با این ویرایشگر گرافیکی باید ویژگی های هر یک از عملکردهای آن را بدانید. بنابراین، بسیاری از کاربران موافق هستند که Adobe Photoshop CS6 یک برنامه برای پردازش حرفه ای تصویر است. اما حتی کاربران بی تجربه نیز می توانند از قابلیت های این ویرایشگر گرافیکی استفاده کنند. برای چنین کاربرانی، می‌توانیم توصیه‌های کلی ارائه کنیم که به آنها کمک می‌کند تا بر ویژگی‌های کار با ویرایشگر Adobe Photoshop تسلط پیدا کنند.

بیایید با رابط برنامه شروع کنیم. او چند زبانه است. به طور خاص، امروزه این برنامه دارای 27 زبان رابط از جمله روسی است.

ابزارهای زیادی در Adobe Photoshop وجود دارد، اما همه آنها را می توان به 4 گروه تقسیم کرد. گروه اول شامل ابزارهای انتخاب است. در واقع چندین ابزار مختلف برای انتخاب در Adobe Photoshop وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از ابزارهایی مانند کمند و قلم برای انتخاب مناطق تصویر استفاده کنید.

گروه دوم از ابزارهای این ویرایشگر گرافیکی را می توان به عنوان ابزار طراحی طبقه بندی کرد. بارزترین ابزار در این زمینه «برس» و «مداد» است. با کمک آنها می توانید طرح های مختلفی را روی تصویر ویرایش شده ایجاد کنید. و تمام نادرستی های ایجاد شده توسط این ابزارها را می توان با یک پاک کن برطرف کرد.

ابزارهای گروه سوم شامل ابزارهای اصلاحی است. چنین مواردی در Adobe Photoshop بسیار زیاد است و تقریباً همه آنها محبوب هستند. با استفاده از این ابزارها می توانید تصاویر را تنظیم کرده و اضافه کنید جلوه های مختلف و خیلی بیشتر انجام دهید.

خوب، ابزارهای اضافی را می توان در گروه چهارم طبقه بندی کرد. به عنوان مثال، این شامل ابزارهایی برای تایپ، انتخاب رنگ و موارد دیگر است. سوال "چگونه از Adobe Photoshop CS6 استفاده کنیم؟" اغلب در اینترنت یافت می شود. اما، همانطور که قبلاً فهمیدید، پاسخ دقیق به این سؤال غیرممکن است. پس از همه، برای یادگیری نحوه استفاده از Adobe Photoshop، ابتدا باید حداقل آن 4 گروه از ابزارهای ارائه شده در این مقاله را بدانید.
04 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:06
    بله، توابع زیادی در فتوشاپ وجود دارد که توصیف آنها در این مقاله غیرممکن است.