FreePrograms.me

افزونه ZenMate VPN برای مرورگر گوگل کروم

VPN-расширение ZenMate для браузера Google Chrome

تقریبا هر مرورگر مدرن امروزه می توانید انواع افزونه ها را نصب کرده و پلاگین ها را متصل کنید. همه اینها به طور قابل توجهی عملکرد مرورگر را گسترش می دهد. امروز در مورد افزونه ای صحبت خواهیم کرد که می توانید نصب کنید به مرورگر گوگل کروم. این افزونه ZenMate نام دارد. بسیاری از کاربران با وضعیتی مواجه شده اند که به طور ناگهانی دسترسی به یک وب سایت مسدود شده است. به عنوان مثال، شما به طور منظم از برخی از سینماهای آنلاین بازدید می کردید و در یک نقطه از دسترس خارج می شد. ممکن است این اتفاق بیفتد و قانون کشور ما مقصر باشد. برای مثال می‌توان سریال بسیار محبوب «بازی تاج و تخت» را در نظر گرفت.

اخیراً این سریال را می توان به صورت آنلاین در سایت لاست فیلم تماشا کرد. اما پس از آن مشاهده این سریال در این سایت از دسترس خارج شد. در چنین شرایطی چه می توان کرد؟ البته می توانید به دنبال سایت دیگری با همین سری باشید. اما می‌توانست طور دیگری انجام شود. به عنوان مثال، از برنامه‌ها یا برنامه‌های افزودنی ویژه برای دور زدن چنین مسدود کردنی استفاده کنید.

پسوند ZenMate این دقیقاً همان چیزی است که می تواند به شما در دور زدن مسدود شدن سایت های مختلف کمک کند. همانطور که قبلا متوجه شدید، این افزونه یک افزونه VPN است. چنین برنامه های افزودنی به شما امکان می دهد ترافیک اتصال اینترنت خود را رمزگذاری کنید و بلوک های مختلف را دور بزنید. حدس زدن اینکه با استفاده از افزونه ZenMate، امنیت حضور اینترنت خود را افزایش می دهید، دشوار نیست.

ZenMate تمام ترافیک مرورگر را رمزگذاری می کند، محدودیت های جغرافیایی را پاک می کند و از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. اصل عملکرد این افزونه مشابه سایر برنامه های مشابه است. وقتی برنامه افزودنی فعال شود، آدرس IP که ISP شما در اختیار شما قرار می دهد رمزگذاری می شود. زمانی که این افزونه فعال باشد، تحت IP کشورهای دیگر به اینترنت دسترسی خواهید داشت.

بسیاری می گویند که امروزه افزونه های کافی مانند ZenMate وجود دارد. اصولاً این طور است. اما ZenMate از آن دسته افزونه هایی است که نیازی به پیکربندی ندارد. پس از نصب، به معنای واقعی کلمه هر کاربر می تواند از آن استفاده کند، زیرا همه چیز در آن بسیار واضح است. برای نصب این افزونه در مرورگر گوگل کروم، باید به تنظیمات مرورگر رفته و سپس تب " را انتخاب کنید.برنامه های افزودنیسپس در انتهای صفحه باید روی مورد کلیک کنیدپسوندهای بیشتر".


پس از انجام مراحل فوق به فروشگاه افزونه هدایت می شوید. در اینجا در نوار جستجو باید نام افزونه یعنی ZenMate را وارد کنید. اولین نتیجه جستجو دقیقا همان افزونه مورد نیاز شما خواهد بود. اگر به یک افزونه VPN با کیفیت بالا نیاز دارید، ZenMate را امتحان کنید. ویژگی های مناسبی دارد و همچنین استفاده از آن راحت است.
03 آگوست 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:11
    افزونه مرورگر راحت، VPN نیز کار می کند، با تشکر، همه چیز خوب است
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:04
    یکی از معدود افزونه های VPN که هنوز کار می کند.