FreePrograms.me

افزونه Zenmate برای مرورگر Yandex

Расширение Zenmate для браузера Яндекс

البته مرورگرهایی وجود دارند که می توان آنها را محبوب ترین ها نامید. و یکی از اینها را می توان با خیال راحت نسبت داد مرورگر Yandex. مرورگرهای مدرن در ظاهر، رابط کاربری و موارد دیگر متفاوت است. اما چیزی نیز وجود دارد که مرورگرها را متحد می کند. به عنوان مثال، می توانید انواع افزونه ها و افزونه ها را در هر مرورگر مدرن نصب کنید. امروز دوباره در مورد افزونه ZenMate صحبت خواهیم کرد. همانطور که به یاد دارید، این افزونه برای بازدید ناشناس از صفحات مختلف اینترنتی طراحی شده است. فقط باید این افزونه را در مرورگر خود نصب کنید.

امروز سؤال زیر را در نظر خواهیم گرفت: آیا امکان نصب افزونه ZenMate در مرورگر Yandex وجود دارد. همانطور که به یاد دارید، این افزونه به خوبی نصب و کار می کند در مرورگر گوگل کروم.

افزونه ZenMate در مرورگر Yandex عالی کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در مرورگر خود نصب کنید. و این بسیار ساده انجام می شود.

ابتدا باید روی نماد تنظیمات مرورگر Yandex کلیک کنید. در پنجره کشویی باید " را انتخاب کنیدافزوده".
Расширение Zenmate для браузера Яндекс


پس از انجام مراحل فوق، به منوی افزونه های مرورگر Yandex هدایت می شوید. تا انتهای صفحه پیمایش کنید تا دکمه ای را ببینید که می گوید:کاتالوگ افزونه های Yandex.Browser". روی آن کلیک کنید.


در پنجره باز شده به دنبال نوار جستجو بگردید. در گوشه بالا سمت راست است. بر این اساس نام پسوند مورد نظر را در آن وارد کنید. در مورد ما، این افزونه ZenMate است. سپس بر روی نماد جستجو کلیک کنید.


اکنون چند مرحله باقی مانده است. پسوند ZenMate را در نتایج جستجو پیدا کنید. به احتمال زیاد این اولین نتیجه خواهد بود و پسوند چیزی شبیه به "ZenMate برای Opera". این دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. از کتیبه Opera نترسید، زیرا این افزونه در مرورگر Yandex عالی کار می کند. روی آن کلیک کنید و نصب کنید. آیا می خواهید به صورت ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنید؟ پسوند ZenMate که همچنین در مرورگر Yandex کار می کند، به شما در این امر کمک می کند.
20 آگوست 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آنا
    17 اکتبر 2015 17:09
    از اطلاعات لازم و راهنمایی های ساده در مورد نحوه استفاده از برنامه سپاسگزاریم.
  2. تاتیانا
    10 فوریه 2017 08:43
    چرا 2 روز پیش داشتم به روسی می نوشتم، ذن میت بود و بعد رفت، این چیست؟ ما به دیوار چینی و مسلسل MAXIM نزدیک می شویم، من این کار را با کمال میل انجام خواهم داد
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:50
    افزونه جالب، فردا روی کامپیوتر محل کارم نصب می کنم.