FreePrograms.me

افزونه friGate برای مرورگر موزیلا فایرفاکس

Расширение friGate для браузера Mozilla Firefox

بیایید امروز نگاهی بیندازیم مرورگر موزیلا فایرفاکس. این مرورگر بسیار محبوب است زیرا عملکرد عالی و کیفیت خوبی دارد. و مانند هر مرورگر دیگری، می توانید افزونه های مختلفی را در آن نصب کنید. امروز ما به افزونه ای نگاه خواهیم کرد که به شما امکان می دهد از مسدود شدن سایت هایی که برای IP شما مسدود شده اند عبور کنید. نامیده می شود پسوند friGate. افزونه friGate نه تنها در مرورگر موزیلا فایرفاکس، بلکه در آن نیز قابل نصب است بسیاری از مرورگرهای دیگر. همانطور که در بالا ذکر شد، عملکرد اصلی friGate بازدید از سایت هایی است که شما اجازه دسترسی به آنها را ندارید.

پسوند friGate بسیار محبوب است زیرا بسیار ساده و قابل درک است. حتی یک کاربر بی تجربه می تواند این پسوند را درک کند. برنامه افزودنی با یک کلیک دکمه ماوس فعال می شود. در صورت تمایل، می توانید کشوری را که این برنامه افزودنی ارائه می دهد تغییر دهید. این کار را نیز می توان با چند کلیک انجام داد.

اگر نیاز به نصب افزونه friGate دارید و فکر می‌کنید زمان زیادی از شما می‌گیرد، نگران نباشید، زیرا همه این کارها چند دقیقه طول می‌کشد. برای شروع، مرورگر موزیلا فایرفاکس را باز کنید. پس از این، باید لینکی که در انتهای مقاله قرار دارد را دنبال کنید. پیوند شما را به صفحه رسمی افزونه friGate برای مرورگر موزیلا فایرفاکس می برد.

پس از دانلود افزونه، باید مرورگر را مجددا راه اندازی کنید. پس از انجام همه اینها، می توانید از پسوند friGate استفاده کنید. هر یک از ما سایت های مورد علاقه ای داریم که از بازدید منظم آنها لذت می بریم. اما ممکن است زمانی فرا برسد که این سایت ها توسط ISP شما مسدود یا در کشور شما ممنوع شوند. با افزونه friGate، می‌توانید تقریباً از هر سایتی که در معرض چنین مسدودسازی قرار گرفته‌اند، آزادانه بازدید کنید.

friGate را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
04 جولای 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:10
    افزونه بدی برای فایرفاکس نیست، جالب است، با آن بسیار راحت است، با تشکر
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:35
    Frigate آنالوگ بد VPN نیست. امروز برای من کار می کند.