FreePrograms.me

پسوند مرورگر


افزونه Browsec نام دارد. این پسوند را می توان به اصطلاح نسبت داد افزونه های VPNm هدف اصلی این افزونه ها بازدید ناشناس از منابع اینترنتی است. کاربر فقط باید افزونه را فعال کند و آدرس IP او به طور خودکار تغییر می کند. امروز در مورد نحوه استفاده از افزونه های Browsec صحبت خواهیم کرد. اگر می خواهید از سایتی بازدید کنید که در کشور شما مسدود شده یا توسط ISP شما مسدود شده است، این کار را می توان انجام داد. به همین دلیل است که برنامه های افزودنی و برنامه هایی مانند Browsec مورد نیاز است. برنامه‌های افزودنی مانند Browsec به شما امکان می‌دهند با یک آدرس IP از یک کشور دیگر به اینترنت دسترسی داشته باشید.

بنابراین، چگونه از پسوند Browsec استفاده می کنید؟ ابتدا باید آن را در مرورگر خود نصب کنید. بیایید با استفاده از یک مثال به همه چیز نگاه کنیم مرورگر گوگل کروم. برای نصب افزونه باید به تنظیمات مرورگر رفته و سپس مورد افزونه را انتخاب کنید. در اینجا در جستجو باید نام افزونه مورد نیاز خود را وارد کنیم و سپس آن را در نتایج جستجو انتخاب کنیم.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه افزودنی را مستقیماً در مرورگر نصب کنید. هنگامی که افزونه Browec با موفقیت نصب شد، نماد زیر در گوشه سمت راست بالای مرورگر شما ظاهر می شود.
Расширение Browsec


برای فعال کردن آن، فقط باید روی آن کلیک چپ کنید. پس از این، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که در آن باید روی دکمه ای کلیک کنید که می گوید:فعال کردن". به هر حال، برای خاموش کردن افزونه، باید مراحل نوشته شده در بالا را تکرار کنید، اما باید دکمه " را فشار دهید "خاموش کن".


با این کار افزونه Browsec را فعال می کنید. همچنین پس از این می توانید کشوری را که آدرس IP آن نیاز دارید انتخاب کنید. کشورهای کمی در این افزونه وجود دارد، اما آدرس IP آنها به طور مرتب به روز می شود.
زمانی که می خواهید به طور ناشناس از منابع مختلف اینترنتی بازدید کنید، به پسوند Browec نیاز دارید. و استفاده از این افزونه بسیار ساده است.
21 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:51
    من اکنون مرورگر را در خانه روی موزیلا، تنها VPN کارآمد، نصب کرده ام.