FreePrograms.me

چگونه Adobe Flash Player را در مرورگر Yandex فعال کنیم؟

Как включить Adobe Flash Player в браузере Яндекс?

اکثر کاربران می دانند که به لطف این پلتفرم است که مرورگرها توانایی اجرای بازی ها و ویدیوهای مختلف را دارند. حدس زدن اینکه تقریباً هر ویدیوی مدرن دارای یک فلش پلیر داخلی است، سخت نیست. مرورگرها نیز مانند هر برنامه دیگری ممکن است از کار بیفتند. این ممکن است باعث خاموش شدن Adobe Flash Player شود. بیایید سعی کنیم سوال زیر را کشف کنیم: چگونه فعال کنیم ادوبی فلش پلیر در مرورگر Yandex؟ برای مدت طولانی توقف نکنیم در مرورگر Yandex، زیرا قبلاً در وب سایت ما مرتب شده است. فقط می توانیم یک بار دیگر متذکر شویم که این مرورگر یکی از محبوب ترین مرورگرها است.

ابتدا باید به منوی تنظیمات این مرورگر بروید. روی نماد در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و به تنظیمات مرورگر بروید. در پنجره ای که باز می شود، به پایین اسکرول کنید تا مورد را پیدا کنید "نمایش تنظیمات اضافی". روی آن کلیک کنید.


اکنون دوباره در صفحه اسکرول کنید تا زمانی که مورد مورد نظر را پیدا کنید "حفاظت از داده های شخصی". در اینجا ما روی مورد کلیک می کنیم "Nastroyki soderjimogo". پنجره ای باز می شود که در آن باید روی مورد فرعی کلیک کنید "مدیریت ماژول های فردی".


پس از انجام این مراحل، پنجره ای باز می شود به نام "پلاگین هادر اینجا ما به دنبال ماژول Adobe Flash Player می گردیم و روی دکمه کلیک می کنیم.فعال کردن"، که در زیر آن قرار دارد.
این تمام چیزی است که برای فعال کردن Adobe Flash Player در مرورگر Yandex لازم است.
16 ژوئن 2015 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. کیم پتروف
    25 جولای 2015 09:23
    من واقعا همه چیز را دوست داشتم! خیلی چیزهای مفید و آموزنده برای آدمک هایی مثل من! من آن را نشانک می کنم. با تشکر از نویسنده!
  2. Л
    29 مرداد 2015 12:28
    خیلی کمک کرد!!!
  3. ولنتاین
    8 ژوئن 2020 21:13
    بنابراین هیچ چیز آنلاک نشده است... لطفاً کمک کنید!
  4. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:14
    و به نوعی، برعکس، در محل کار آنها فلش کامپیوتر من را خاموش کردند.