FreePrograms.me

پلاگین های NPAPI در مرورگر گوگل کروم


امروزه بسیار زیاد است مرورگرهای مختلف. برخی از مرورگرها بسیار محبوب هستند، در حالی که برخی دیگر مورد علاقه بسیاری نیستند. به عنوان مثال، بمرورگر گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرها است. به نظر شما وجه اشتراک اکثر مرورگرهای مدرن چیست؟ در واقع، چنین چیزهایی زیاد است. اما به جرات می توان گفت که می توانید انواع افزونه ها و افزونه ها را به هر مرورگر مدرن متصل کنید. همانطور که می دانید، یک افزونه یک افزونه خاص است که قابلیت های برنامه ای را که به آن متصل است گسترش می دهد. بیایید روی مرورگر گوگل کروم تمرکز کنیم. این مرورگر دارای پلاگین ها و افزونه های بسیار متنوعی است. به عنوان مثال، با استفاده از پلاگین های خاصی می توانید بازی های آنلاین انجام دهید یا انواع خاصی از فیلم ها را تماشا کنید.

ممکن است بسیاری از کاربران در مورد پلاگین های NPAPI شنیده باشند. ما وارد جزئیات نمی‌شویم، اما اجازه دهید بگوییم که این افزونه‌ها برای مدت طولانی در بسیاری از مرورگرها استفاده می‌شوند. اما نویسندگان مرورگر گوگل کروم در سال 2013 تصمیم گرفتند این افزونه ها را کنار بگذارند. دلیل اصلی رها شدن آنها "کهولت سن" آنهاست. برای وضوح: پلاگین های NPAPI در سال 1990 توسعه یافتند. و به گفته توسعه دهندگان، استفاده از افزونه های NPAPI در مرورگر Google Chrome ناامن است.

در سال 2015، توسعه دهندگان گوگل کروم به طور کامل افزونه های NPAPI را کنار گذاشتند. در جزئیات بیشتر، نسخه 42 مرورگر کاملاً فاقد پشتیبانی از این افزونه ها است. اما، با این وجود، با توجه به اینکه برخی از کاربران به این افزونه ها نیاز دارند، نویسندگان گوگل کروم امکان فعال سازی موقت این افزونه ها را فراهم کرده اند.

بنابراین، اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به افزونه های NPAPI در مرورگر گوگل کروم نیاز دارید، می توانید آنها را به صورت زیر فعال کنید. اول از همه، خود مرورگر را راه اندازی کنید. سپس در نوار آدرس بنویسید: chrome: // flags / # enable-npapi.

پس از این، پنجره ای باز می شود که در آن باید روی دکمه ای که می گوید:NPAPI را فعال کنیدچیزی شبیه این به نظر می رسد.


پس از این، یک دکمه در گوشه پایین سمت چپ ظاهر می شود که می گوید:راه اندازی مجدد". برای تکمیل مراحل، باید روی آن کلیک کنید. امروزه همچنان می توانید از افزونه های NPAPI در مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. اما پس از انتشار نسخه 45 این مرورگر، دیگر استفاده از این افزونه ها نخواهد بود. در دسترس است و اگر واقعاً به آنها نیاز دارید، باید از مرورگر دیگری استفاده کنید.
03 ژوئن 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. تایسا
    15 دسامبر 2019 12:11
    ممنون، خیلی کمک کردی!
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:00
    خوب است که یک تابع برای فعال کردن این افزونه ها برای کسانی که به آنها نیاز دارند وجود دارد.