FreePrograms.me

تبدیل اعداد به فرم سرمایه با استفاده از خدمات آنلاین

Переводим числа в прописной вид с помощью онлайн-сервисов

ماشین حساب های مختلف ویرایشگرهای مختلف, مترجمان - همه اینها را می توان به صورت آنلاین استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک سرویس آنلاین مناسب بروید. اگر تصمیم به استفاده از یکی از این خدمات دارید، پس نیازی به داشتن دانش حرفه ای ندارید. اکثر سرویس های آنلاین رابط کاربری بسیار ساده و شهودی دارند و می توانند در هر کدام کار کنند مرورگر مدرن. امروز ما به خدمات آنلاینی خواهیم پرداخت که به احتمال زیاد برای همه مفید نخواهد بود. ما در مورد خدماتی صحبت خواهیم کرد که اعداد را از شکل معمول خود به شکل بزرگ تبدیل می کنند. بیایید به چندین سایت ارائه دهنده این نوع خدمات نگاه کنیم.

اولین سرویس تبدیل اعداد به صورت سرمایه در وب سایت می باشد http://eng5.ru/translator/numbers. با دنبال کردن این لینک، خود را در وب سایتی خواهید دید که باید شماره ای را وارد کنید. پس از ورود باید دکمه " را فشار دهیدترجمه کردن". پس از این، شما نتایج را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، نتیجه به سه زبان روسی، انگلیسی و آمریکایی ارائه خواهد شد.

این سرویس رابط کاربری بسیار واضحی دارد. به علاوه، علاوه بر همه اینها، نمادهایی از ابزارهای خدماتی را روی آن خواهید یافت که به شما کمک می کند تا به سرعت در اینجا راحت شوید.

یکی دیگر از خدمات طرح مشابه در وب سایت است http://www.num2word.ru. این سرویس را می توان حداقلی نامید، زیرا هیچ چیز اضافی در آن وجود ندارد. شما باید تعداد مورد نیاز را وارد کنید و فوراً نتیجه ای با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد.

یک سرویس کاربردی تر برای تبدیل اعداد به صورت سرمایه در وب سایت موجود است http://summa-propisyu.ru. اما این سایت همه نتایج را به صورت مبلغ پولی می دهد. به عنوان مثال، اگر عدد پنج را وارد کنید، در نتایج 5 روبل صفر کوپک دریافت خواهید کرد. شایان ذکر است که این سرویس چندین نوع نتیجه را ایجاد می کند. امروزه در اینترنت می توانید خدماتی برای تبدیل اعداد به شکل سرمایه پیدا کنید. اگر به این موارد نیاز دارید، از موارد ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.
13 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:46
    من نمی‌دانستم چنین سایت‌هایی وجود دارد و شما مجبور نیستید با دست خط خود را خسته کنید.