FreePrograms.me

چگونه می توان آهنگ ها را به صورت آنلاین به هم متصل کرد؟

Как склеить песни в режиме онлайн?

امروزه ویرایشگرهای صوتی بسیار زیادی وجود دارد. اما چنین برنامه هایی به احتمال زیاد برای کسانی که به طور منظم موسیقی را پردازش می کنند مناسب هستند. اگر به عنوان مثال نیاز دارید که یک بار چند آهنگ را با هم ترکیب کنید، دانلود برنامه برای این اهداف هیچ فایده ای ندارد. در این شرایط بهتر است از یک سرویس آنلاین استفاده کنید. شما می توانید بسیاری از خدمات آنلاین برای "ادغام موسیقی" پیدا کنید. اما بسیاری از آنها لیست بزرگی از عملکردها را در سایر زمینه ها ارائه می دهند.

Audio-Jiner.com
اگر فقط نیاز به اتصال چند آهنگ دارید، این سرویس برای شما مناسب است. مزیت این سرویس آنلاین این است که رابط کاربری بسیار ساده و شهودی دارد که حتی یک کاربر بی تجربه نیز در آن گیج نمی شود. این سرویس چندین عملکرد برای پردازش فایل های صوتی و تصویری به کاربران ارائه می دهد. برای انتخاب ابزار مورد نیاز خود، کافیست روی نام آن در هدر سایت کلیک کنید.

توصیه: بهتر است با این سرویس کار کنید مرورگر اپرا یا مرورگر Yandex. زیرا دیگران متوجه مشکلات و کاهش سرعت می شوند.

از آنجایی که باید آهنگ ها را به هم بچسبانیم، در هدر سایت باید مورد را انتخاب کنیم "آهنگ ها را به هم متصل کنید". پس از این باید فایل های صوتی را اضافه یا ضبط کنید. و سپس باید دکمه " را فشار دهید "التهاب سرفه". همین. اگر نیاز به ترکیب چند آهنگ دارید، اما می خواهید یک برنامه خاص را دانلود کنید، از آن استفاده کنید. در یک مرورگر با کیفیت خدمات آنلاین، که در اینجا توضیح داده شده است.
19 فوریه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. رمان 0902
    22 نوامبر 2023 14:40
    من مدت زیادی است که به دنبال یک ویرایشگر صوتی مناسب بودم و بالاخره آن را پیدا کردم. بهترین برنامه.