FreePrograms.me

مرورگرها 2022

Браузеры 2022


که مرورگر بهترین برای کامپیوتر؟ تقریباً هر کاربر اینترنتی این سوال را پرسیده است. و در این مقاله با جزئیات بیشتری به این موضوع می پردازیم، مزایا و معایب هر مرورگر را بررسی می کنیم و سپس می توانید مرورگر مورد علاقه خود را دانلود کنید.

تعداد زیادی مرورگر وب وجود دارد. و مهم نیست که اکثر آنها شبیه یکدیگر هستند، هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که ممکن است برای کاربران جذاب باشد. پس اصلاً چیست؟

مرورگر این چیست

در اینجا چیزی است که ویکی پدیا به ما می گوید:

مرورگر وب، مرورگر، مرورگر (از مرورگر وب انگلیسی، مرورگر قدیمی) - نرم افزاری برای مشاهده وب سایت ها، یعنی برای درخواست صفحات وب (عمدتاً از اینترنت)، پردازش آنها، نمایش آنها و انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر. بسیاری از مرورگرهای مدرن نیز می توانند فایل ها را از سرورهای FTP دانلود کنند.


از توضیحات مشخص می شود که این همان برنامه نمایشگر تصویر، پخش کننده صوتی یا مدیر فایل است. عملکردهای آن شامل نمایش صفحات وب از طریق شبکه است که روی یک کامپیوتر راه دور قرار دارند.

کدام مرورگر بهتر است

واضح است که برای هر فرد یکسان است مرورگر اینترنت ارائه متفاوتی خواهد داشت. زیرا کاربران معمولی وجود دارند - کسانی که به سادگی به وب سایت ها و شبکه های اجتماعی می روند. پیشرفته که اطلاعات زیادی در مورد مرورگر خود دارند و از ویژگی های آن استفاده می کنند. و برنامه نویسان که از آن به عنوان یک ابزار توسعه استفاده می کنند. معمولاً دومی ها همه برنامه های محبوب و حتی چندین نسخه را نصب می کنند، زیرا باید وب سایت های خود را آزمایش کنند تا به طور یکسان نمایش داده شوند. بنابراین، بیایید نگاهی گذرا به رقبای اصلی بیندازیم.

گوگل کروم
در درجه اول برای افراد عادی که به طور منظم از اینترنت استفاده می کنند طراحی شده است. برای یک مبتدی بسیار ساده است، تمام عملکردهای لازم را دارد و در عین حال بارگذاری نمی شود. همچنین برای کاربران پیشرفته مناسب است، زیرا دارای یک فروشگاه افزونه است. قابلیت های زیادی وجود دارد. بر این اساس، ابزارهای توسعه زیادی برای وب مسترها وجود دارد. بطور کلی این یک مرورگر اینترنتی همه کاره، ایمن و بسیار سریع است که برای هر کاربری مناسب است.

Google Chrome را به صورت رایگان دانلود کنید https://www.google.com/intl/ru_ru/chrome/

اپرا
اگر به این برنامه قبل از نسخه 15 نگاه کنید، برای کاربران مطمئن عالی بود. این فقط یک مرورگر نبود. این یک جمع‌آورنده فید RSS، یک سرویس گیرنده ایمیل داخلی، یک کلاینت تورنت داخلی و بسیاری چیزهای مفید دیگر بود. با شروع نسخه 15، مرورگر شروع به استفاده از موتور WebKit کرد، همان موتوری که در Google Chrome استفاده می شد. بسیاری از ویژگی های قبلی حذف شده اند. یک عیب بزرگ این است که، اگرچه شبیه به محصولی از گوگل شده است، افزونه های استفاده شده در کروم مناسب آن نیستند. مطمئناً بسیاری از کاربرانی که آن را به خاطر عملکردهای قبلی آن بسیار دوست داشتند، به مرورگر دیگری تغییر مکان دادند. اما برای کاربران عادی، کمی راحت تر شده است.

Opera را به صورت رایگان در رایانه خود دانلود کنید https://www.opera.com/ru

موزیلا فایرفاکس
اینجاست که زمانی بهترین مرورگر وب برای توسعه دهندگان و مدیران وب بود. خارج از جعبه حاوی برخی از ابزارهای توسعه است که در نوشتن و آزمایش اسکریپت ها بسیار مفید هستند. و فروشگاه افزونه تعداد زیادی ماژول و افزونه را ذخیره می کند. آن دسته از کاربرانی که از آن نه تنها به عنوان برنامه ای برای مرور اینترنت، بلکه به عنوان چیزی بیشتر استفاده می کنند، از آن قدردانی مثبت خواهند کرد.

دانلود رایگان موزیلا فایرفاکس https://www.mozilla.org/ru/firefox/new/

مایکروسافت لبه
ممکن است فکر کنید که این فقط وارث دندان های کاملاً مستقر در لبه، IE (اینترنت اکسپلورر) است. مردم همیشه در مورد آن شوخی می کردند که این مرورگری برای دانلود مرورگرهای دیگر است. اما پس از اولین نسخه در ژانویه 2020 و در دسترس بودن در جدیدترین ویندوز، macOS، iOS و اندروید، چیزهای زیادی تغییر کرده است و اکنون آخرین نسخه از قبل دارای سرعت و رابط کاربر پسند است. چه کسی از آن استفاده می کند؟ اینها اکثراً کاربران عادی هستند که یا آن را نصب کرده بودند یا قبلاً به طور پیش فرض در ویندوز نصب شده بود. در میان گروه های دیگر، افراد کمی از آن استفاده می کنند.


Microsoft Edge را به صورت رایگان https://www.microsoft.com/ru-ru/edge دانلود کنید


مرورگر Yandex
پیش از این، Yandex از انواع پسوندها برای مرورگرهای دیگر استفاده می کرد، به عنوان مثال نوار Yandex. کمی بعد، او خود را بر اساس Chromium ارائه داد که Yandex Chrome نام داشت. اکنون، این شرکت تصمیم گرفته است که توسعه را جدی بگیرد و یک مرورگر Yandex را منتشر کرده است که بر روی همان توسعه Chromium اجرا می شود. این محصول راحت و بسیار سریع بود و به لطف تبلیغات تلویزیونی، بسیاری از مردم در مورد آن یاد گرفتند و اکنون از آن استفاده می کنند. نکته بسیار زیبا در مورد آن این است که Yandex این یک موتور جستجو است و پیشرفت های خود را در طول سالیان متمادی در مرورگر خود پیاده سازی کرده است.


مرورگر Yandex را به صورت رایگان دانلود کنید https://yandex.ru/promo/browser/brand/s/036


از چه مرورگری استفاده میکنی؟ چرا؟ با سایر خوانندگان ما به اشتراک بگذارید https://freeprograms-fa.org/.

28 ژانویه 2022 14
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 17:50
    در مقاله، مرورگرها به وضوح به مکان ها، احترام تقسیم شدند
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:49
    انتخاب جالب مرورگرها من حتی از برخی از آنها استفاده می کنم.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:13
    مرورگرها یک انتخاب فردی هستند، هر کسی می تواند آن را دوست داشته باشد
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:12
    من مرورگرم را انتخاب کردم، از راهنمایی شما متشکرم