FreePrograms.me

ما متن را به صورت آنلاین با سرویس FineReader Online تشخیص می دهیم

Распознаем текст в режиме онлайн с сервисом FineReader Online

برای وضوح، می توانیم استناد کنیم برنامه های مبدل. کاربرانی که دائماً فایل ها را از یک فرمت به فرمت دیگر انتقال می دهند، استفاده از برنامه ها را برای این اهداف راحت تر می دانند. اما اگر نیاز به تبدیل فایل‌ها به یکبار یا در موارد نادر دارید، دیگر نیازی به استفاده از برنامه در رایانه شما نیست. می توانید از خدمات آنلاین استفاده کنید. امروز ما به یک سرویس آنلاین نگاه خواهیم کرد که تقریباً همان عملکردهایی را انجام می دهد برنامه FineReader. مطمئناً بسیاری از مردم می دانند که برنامه FineReader برای چیست. این برنامه یک دستیار عالی در تشخیص متن است. اگر نیاز به ترجمه تصاویر اسناد، یعنی عکس ها، نتایج اسکن، فایل ها دارید فرمت PDF در قالب های اسناد الکترونیکی، سپس برنامه FineReader در این امر به شما کمک می کند. به طور دقیق تر، با این برنامه می توانید تصاویر شناسایی شده را به اسناد الکترونیکی مانند Microsoft Word، Microsoft Excel، تبدیل کنید. مایکروسافت پاورپوینت، فرمت متن غنی، HTML، PDF/A، PDF قابل جستجو، CSV و سایر فایل های متنی.

اما همانطور که در بالا ذکر شد، همه کاربران به برنامه FineReader در رایانه خود نیاز ندارند. بسیاری استفاده از سرویس آنلاین را راحت تر می دانند. و چنین خدماتی وجود دارد. شایان ذکر است که توسط ABBYY نیز ساخته شده است.

اگر می خواهید از یک سرویس آنلاین برای تشخیص متن استفاده کنید، به آن بروید https://finereaderonline.com. رابط سایت کاملا واضح است. در اینجا دستورالعمل های گام به گام را پیدا خواهید کرد که به شما در انجام تشخیص متن به صورت آنلاین کمک می کند. برنامه FineReader بارها و بارها به عنوان بهترین در زمینه خود شناخته شده است. سرویس آنلاین تقریباً به هیچ وجه از نظر عملکرد و قابلیت ها کمتر از آن نیست.
03 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:33
    یکی از بهترین تشخیص دهنده های متنی که دیده ام. او تقریباً هیچ اشتباهی نمی کند.