FreePrograms.me

کارائوکه آنلاین


امروز در مورد یک سرویس آنلاین صحبت خواهیم کرد. مطمئناً بسیاری از ما عاشق خواندن کارائوکه هستیم، در حالی که تعداد نقاطی که در پایان نمایش داده می شود را تماشا می کنیم. اما اگر فرصت رفتن به کارائوکه خیابانی را ندارید و در خانه ندارید چه باید بکنید؟ به احتمال زیاد، قبلا حدس زده اید که این مشکل را می توان با استفاده از یک سرویس آنلاین که می تواند کار کند، حل کرد در هر مرورگر مدرن.

اگر می خواهید آهنگ مورد علاقه خود را در حالت کارائوکه بخوانید، می توانید به کمک برخی از خدمات متوسل شوید. بنابراین، اولین سرویس آنلاین در وب سایت است http://www.karaoke.ru/artists رابط کاربری این سایت فوق العاده دلپذیر و قابل درک است. سپس همه چیز ساده است: به دنبال آهنگی بگردید و روی آن کلیک کنید. صفحه ای مانند این را خواهید دید.

در سمت راست قاب ویدیو سه زبانه وجود دارد که عبارتند از "یک آهنگ بخوان""آهنگی با امتیاز بخوانید"و"یک آهنگ ضبط کنیداز آنجایی که ما به کارائوکه با امتیاز نگاه می کنیم، باید روی برگه ای کلیک کنید که می گوید:آهنگی با امتیاز بخوانیدبعد از این باید اجازه دسترسی را بدهید به میکروفون کامپیوتر شما و شروع به خواندن کنید می توان اشاره کرد که روند آواز خواندن تقریباً مانند کارائوکه معمولی خواهد بود.

نکته دیگری که در مورد این سرویس می توان گفت این است که عملکردهای بسیار زیادی دارد که به طور خاص به آهنگ های کارائوکه مربوط می شود. به عنوان مثال، مسابقات بین شرکت کنندگان وجود دارد. برای این کار باید مراحل ثبت نام در سایت را طی کنید. همچنین، شما نه تنها می توانید آواز بخوانید، بلکه می توانید از این روند فیلم بگیرید.

سایت دیگری که می توانید سعی کنید آهنگ بخوانید در آن است http://collectionkaraoke.com. رابط کاربری این سایت بسیار ساده تر از قبلی است. و اینجا هم دقیقاً کارائوکه نیست. پس از انتخاب آهنگ مورد نیاز، ویدیوی آهنگ باز می شود و مانند کارائوکه دارای متن خواهد بود. اما در اینجا هیچ نکته ای وجود ندارد.

اگر می خواهید آهنگ های کارائوکه بخوانید و در عین حال با استفاده از سیستم 100 امتیازی به آواز خود امتیاز دهید، از اولین سرویس ارائه شده در این مقاله استفاده کنید. سرویس دوم که در اینجا ارائه می شود برای افرادی مناسب است که به تعداد امتیاز اجرای یک آهنگ اهمیت نمی دهند.

01 ژوئن 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. پایین
    1 دسامبر 2015 04:12
    مردم لطفا تصویر بالا را به من بگویید، این چه نوع سایت کارائوکه است، من نمی توانم آن را پیدا کنم، اما به آن نیاز فوری دارم، به من بگویید این چه نوع سایتی است؟ جایی که می توانید آواز بخوانید و صدای خود را ضبط کنید و دقیقاً با نقاطی که در تصویر است آواز بخوانید
  2. کیت.15
    1 دسامبر 2015 11:25
    الا، مقاله می گوید که این سایت karaoke.ru است
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 10:57
    من عاشق کارائوکه هستم و این هم آنلاین است. فقط یک بمب!