FreePrograms.me

نرم افزار تشخیص آنلاین موسیقی

Программа для распознавания музыки онлайн

مطمئناً بسیاری از مردم با موقعیتی روبرو شده اند که با شنیدن موسیقی در جایی در اینترنت ، درک این که چه نوع آهنگی است غیرممکن است. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ شما می توانید موسیقی را با استفاده از یک برنامه خاص که به نام Shazam. این برنامه در تشخیص موسیقی بسیار عالی عمل می کند، اما اگر این برنامه را در دسترس ندارید، می توانید به صورت زیر عمل کنید. می توانید از برنامه مشابه دیگری استفاده کنید یا از سرویس هایی استفاده کنید که موسیقی را به صورت آنلاین تشخیص می دهند. بیایید هر دو را در نظر بگیریم. البته Shazam یکی از بهترین هاست نرم افزار تشخیص موسیقی. اما برنامه های دیگری برای رسیدن به این اهداف وجود دارد. یکی از این برنامه ها Tunatic است.

اول از همه، برنامه Tunatic یک نرم افزار رایگان تشخیص موسیقی آنلاین است. تحت سیستم عامل ویندوز کار می کند و سیستم عامل Mac OS. اصل عملکرد این برنامه تقریباً مشابه Shazam است. یک اثر انگشت کوچک صوتی از موسیقی گرفته می شود و سپس داده های گرفته شده به پایگاه داده برنامه ارسال می شود. پس از این، جستجوی مسابقات انجام می شود و گزارش مفصلی در مورد آهنگ یافت شده دریافت می کنید.

Shazam و Tunatic برخی از محبوب ترین برنامه های تشخیص موسیقی آنلاین هستند. تنها چیزی که در اینجا می توانیم بگوییم این است که اکثر کاربران معتقدند Shazam موسیقی را بهتر تشخیص می دهد.

اگر می خواهید روش دیگری را برای تشخیص موسیقی امتحان کنید، می توانید از خدمات آنلاینی استفاده کنید که می توانند کار کنند v مرورگر lyubom. اما در اینجا اصل متفاوت خواهد بود. اکثر سرویس های آنلاین از این نوع از شما نیاز دارند که فایلی را بارگذاری کنید که باید شناسایی شود. و تنها در این صورت نتیجه جستجو به شما داده می شود. شایان ذکر است فوراً اثربخشی برنامه هایی از این نوع بسیار بالاتر از اثربخشی خدمات است. اما به هر حال بیایید به چند مورد نگاه کنیم.

بنابراین، اولین سرویس تشخیص موسیقی آنلاین در این آدرس قرار دارد http://audiotag.info/index.php?ru=1. رابط کاربری این سایت بسیار واضح است. باید یا فایل را در سایت آپلود کنید یا آدرس این فایل را مشخص کنید. البته ممکن است این سرویس انتظارات شما را برآورده نکند، اما ارزش امتحان کردن را دارد.

یکی دیگر از خدماتی که به شما کمک می کند موسیقی را به صورت آنلاین تشخیص دهید در وب سایت است http://www.musipedia.org. این سایت دارای امکانات بیشتری نسبت به سایت قبلی است. در اینجا می توانید با آپلود یک فایل در سایت موسیقی را پیدا کنید و در اینجا می توانید موسیقی را پخش یا آواز بخوانید. علاوه بر این، این سایت دارای ابزارهای مفید دیگری نیز می باشد. امروزه شناخت موسیقی آنلاین چندان دشوار نیست. می توانید از برنامه های خاص استفاده کنید یا می توانید از خدمات وب استفاده کنید. اما فراموش نکنید که برنامه ها موسیقی را سریعتر و با کیفیت بهتر پیدا می کنند.

Tunatic را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://wildbits.com/tunatic/ دانلود کنید
04 مه 2015 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    19 نوامبر 2023 13:46
    با تشکر از شما برای این نرم افزار!!! من توانستم موسیقی را پیدا کنم که برای مدت طولانی نمی توانستم پیدا کنم! 
  2. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:03
    من در مورد Shazam می دانم، اما این اولین بار است که در مورد Tunatik می شنوم. باید دانلودش کنم و امتحانش کنم