FreePrograms.me

ما با استفاده از خدمات آنلاین به قافیه می پردازیم

Придумываем рифмы с помощью онлайн-сервисов

برنامه هایی برای بهینه سازی کامپیوتر، خدمات آنلاین برای ترجمه خودکار متن, ویرایشگر گرافیکی و بسیاری از موارد دیگر را امروزه می توان از اینترنت دانلود کرد. حتی یک فرد خلاق نیز می تواند ابزارهای لازم برای کار خود را در اینترنت بیابد. به عنوان مثال، اگر به یک مولد قافیه نیاز دارید که به صورت آنلاین کار می کند، می توانید به راحتی آن را در اینترنت پیدا کنید. به هر حال، این همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. قافیه چیست؟ به طور خلاصه، قافیه همخوانی انتهای سطرهای شعری است. و البته شاعران مبتدی و مجرب هم با قافیه کار می کنند. اگر به تازگی شعر را شروع کرده اید، یک مولد قافیه به عنوان دستیار مناسب شما خواهد بود.

شما می توانید دسته ای از مولدهای قافیه مختلف را در اینترنت پیدا کنید. ما به تعدادی از محبوب ترین و با کیفیت ترین آنها خواهیم پرداخت. اولین مولد در وب سایت است https://rifma-online.ruکه قابل باز شدن است v مرورگر lyubomبر روی کامپیوتر نصب شده است.

رابط کاربری این سایت بسیار ساده و واضح است. باید کلمه مورد نیاز را در کادر جستجو وارد کنید. پس از آن، سایت لیست قابل توجهی از قافیه های موجود برای کلمه ای که مشخص کرده اید را به شما ارائه می دهد.

شما می توانید یک مولد قافیه دیگر را در وب سایت پیدا کنید http://rifmus.net. اصل کار در اینجا مشابه سرویس اول است. همچنین باید کلمه ای را که می خواهید قافیه برای آن پیدا کنید را در پنجره جستجو وارد کنید. سپس نتیجه مورد نظر را انتخاب کنید.

آخرین سرویس انتخاب قافیه به صورت آنلاین در وب سایت است http://rifmi.ru. این سایت رابط کاربری جذاب و غنی تری دارد، اما اصل کار یکسان است. این سایت علاوه بر عملکرد اصلی - انتخاب قافیه ها، چندین بخش جالب دیگر نیز دارد. قافیه های ایجاد شده توسط قافیه سازها، البته، نمی توانند با قافیه هایی که یک شخص می آید مقایسه شود. اما، با این وجود، اگر به مولدهای قافیه آنلاین نیاز دارید، می توانید از خدمات ارائه شده در اینجا استفاده کنید.
20 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:22
    من یک بار از این سایت ها با قافیه استفاده کردم، حتی به خاطر ندارم برای چه اهدافی. فقط میخواستم شعر بنویسم