FreePrograms.me

Toolwiz Care - بسته نرم افزاری برای بهینه سازی کامپیوتر

Toolwiz Care - программный комплекс для оптимизации компьютера

دلایل زیادی برای چنین کاری می تواند وجود داشته باشد. اما اغلب اوقات، رایانه شما به سادگی با فایل‌ها، برنامه‌ها و ابزارهای غیرضروری مسدود می‌شود. موافق باشید که در طول زمان، مقدار قابل توجهی از نرم‌افزارهای مختلف را نصب می‌کنید. اما تعداد کمی از مردم چیزی را که قبلاً نصب شده را به موقع حذف می کنند. و همه اینها به شدت سیستم را بارگذاری می کند که منجر به به کاهش بهره وری. با این چگونه روبرو میشوید؟ چگونه بررسی کنیم که کامپیوتر شما چقدر شلوغ است؟ همه اینها را می توان با استفاده از برنامه های خاص انجام داد. و یکی از اینها برنامه Toolwiz Care است. شایان ذکر است فوراً روی سیستم عامل های خانواده ویندوز کار می کند.

Toolwiz Care فقط یک برنامه نیست، بلکه مجموعه کاملی از ابزارهای کمکی است که برای نگهداری و تعمیرات طراحی شده اند بهینه سازی سیستم عامل. این مجموعه شامل بیش از 40 ابزار مفید است. افزایش عملکرد کامپیوتر، رفع خطاهای سیستم، پاکسازی رجیستری، حذف برنامه های نصب شده، تولید رمز عبور - این تنها لیست کوچکی از قابلیت هایی است که بسته نرم افزاری Toolwiz Care دارد.

بر این اساس، برای هر کار خاص، برنامه Toolwiz Care یک ابزار خاص دارد. برای مثال Checkup ابزاری برای یافتن و رفع خطاهای سیستم است. و با استفاده از ابزار Cleanup می توانید به طور کامل خطاهای رجیستری و همچنین تمیزش کن. برنامه Toolwiz Care امکانات زیادی دارد. و این یک چیز واقعا منحصر به فرد و مفید برای کامپیوتر شما است.

Toolwiz Care را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-23797-toolwiz-care-2.html دانلود کنید
21 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 10:48
    این برنامه شامل طیف وسیعی از ابزارها برای بهینه سازی سیستم عامل است.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:52
    بسته نرم افزاری بسیار خوب! بسیار راحت برای بهینه سازی کامپیوتر شما! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:18
    به لطف مراقبت ابزار ویز، رایانه من احساس می کند در حال پرواز است