FreePrograms.me

فیلم برای ویرایش ویدیو

Футажи для видеомонтажа

فیلم یک مفهوم بسیار گسترده است. اما به طور کلی اصطلاح فوتیج به یک کلیپ ویدیویی کوتاه اطلاق می شود که در ویرایش ویدیو استفاده می شود. چنین ویدئوهایی ممکن است شامل عناصری مانند دنباله های ویدئویی، پس زمینه های متحرک، عناصر سه بعدی، عناوین متحرک، تراکنش ها و به اصطلاح ذرات باشد. به راحتی می توان فیلم را قالب هایی برای ویرایش ویدیو نامید. این قالب‌ها می‌توانند حاوی یک ویدیوی متحرک یا فقط یک تصویر ثبت‌شده با دوربین باشند. با استفاده از فیلم چه چیزی می توانید به دست آورید؟ با استفاده از آنها می توانید تزئین و ارزش سرگرمی ویدیوی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. و شایان ذکر است که دامنه فیلم بسیار گسترده است. بنابراین، آنها هم برای ایجاد فیلم های خانگی و هم برای طراحی محافظ صفحه نمایش تلویزیون شرکت های تلویزیونی معروف استفاده می شوند.

اغلب، فوتیج به 2 نوع تقسیم می شود، یعنی فوتیج ساده و فوتیج با کانال آلفا. یک فیلم ساده یک قطعه ویدیوی آماده است. چنین تصاویری را می توان در پایان و ابتدای فیلم درج کرد. اگر یک ویدیو دارای چندین قطعه باشد، می توان فیلم را بین آنها درج کرد. نوع دوم فوتیج دارای مجموعه شفافیت پس زمینه است و می تواند همراه با فیلم اصلی قرار گیرد.

خودتان می توانید فیلم بسازید. ساده ترین راه این است برش بخشی از یک فیلم جالب، کارتون یا هر ویدیوی دیگری. یک ویرایشگر ویدیو در این مورد به شما کمک می کند. به عنوان مثال می توانید از برنامه Movavi استفاده کنید که از وب سایت ما قابل دانلود است.

اگر نمی خواهید برای ایجاد فیلم زحمت بکشید، می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. برای این کار می توانید از چندین سایت استفاده کنید. در سایت http://futages.ru، که باید باز شود در مرورگر شما، می توانید انواع مختلفی از فیلم ها را دانلود کنید. در اینجا فیلمی را به طور انحصاری برای ویرایش ویدیو پیدا خواهید کرد.

همچنین می توانید فیلم ها را به صورت رایگان از وب سایت دانلود کنید http://photoshablon.ru. برای انجام این کار، باید به آن بروید و به بخش "فیلم برای ویرایش ویدیو". در اینجا شما فیلم های زیادی از موضوعات مختلف پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، در این سایت درس های مختلف زیادی در مورد کار با عکس ها و فیلم ها وجود دارد. با کمک فوتیج، می توانید به طور قابل توجهی هر ویدئویی را تغییر دهید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که خودتان آنها را دانلود یا ایجاد کنید.
15 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:13
    من تقریباً همیشه هنگام ویرایش فیلم از فوتیج استفاده می کنم.