FreePrograms.me

چگونه یک ویدیو را در رایانه برش دهیم؟

Как обрезать видео на компьютере?

اگر احتیاج داری چند ویدیو را کوتاه کنید، بلافاصله می توانیم بگوییم که برای این اهداف می توان از 2 روش استفاده کرد. اولین روش این است که ویدیو را بر روی رایانه برش دهید. و راه دوم این است برش ویدیوی آنلاین. هر دو روش اول و دوم بسیار ساده هستند، اما امروز روش اول را در نظر خواهیم گرفت. روشی برای کوتاه کردن ویدیوها به صورت آنلاین در حال حاضر در وب سایت ما وجود دارد و می توانید هر زمان که بخواهید با آن آشنا شوید. بنابراین، اگر تصمیم دارید یک ویدیو را بر روی رایانه برش دهید، به راحتی می توان حدس زد که برای این منظور به برنامه خاصی نیاز دارید. امروزه برنامه های زیادی از این نوع وجود دارد. اما امروز به کوتاه کردن ویدیوها با استفاده از یک مبدل ویدیوی اشتراک‌افزار به نام VideoMaster خواهیم پرداخت.

مزیت این برنامه این است که بسیار واضح است. در بالا گفته شد که این برنامه به صورت اشتراکی است اما تا 10 روز بدون محدودیت قابل استفاده است.

پس از نصب این برنامه، باید آن را باز کرده و بر روی "" کلیک کنید.اضافه کردن". بعد از این باید دکمه " را فشار دهید "محصولسپس پنجره زیر باز خواهد شد.
Как обрезать видео на компьютере?


در مرحله بعد به اسلایدرهای ویدیو توجه کنید. با کمک آنها است که می توانید منطقه مورد نظر را برای برش ویدیو انتخاب کنید. آنها به این شکل هستند.


بعد از اینکه در مورد منطقه برش تصمیم گرفتید، باید روی "کلیک کنید"اکنون برش دهید". به محض کلیک بر روی این دکمه، از شما خواسته می شود که ویدئو را با فرمت اصلی یا در فرمت AVI ذخیره کنید. فقط باید گزینه ذخیره مناسب را انتخاب کنید. روش های مختلفی برای برش یک ویدئو وجود دارد. یکی از آنها این است که برای انجام این کار، فقط باید برنامه VideoMaster را دانلود کنید.

VideoMaster را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-22451-ideo-2.html دانلود کنید
16 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:08
    خوب، اگرچه Video Master رایگان نیست، اما ویدیوها را به خوبی و سریع برش می دهد. 
  2. هروی
    9 ژانویه 2024 20:23
    برش دادن از طریق برنامه بسیار راحت تر از رایانه شخصی است