FreePrograms.me

چگونه سرعت دانلود را در تورنت افزایش دهیم؟

Как увеличить скорость скачивания в торренте?

برخی از فایل ها را می توان از طریق دانلود کرد مرورگر مدرنآر. اما اغلب فایل های کوچک از این طریق دانلود می شوند. اگر نیاز به دانلود فایل های حجیم دارید، از برنامه های مخصوص دانلود برای این منظور استفاده می شود. به عنوان مثال، برای این اهداف می توانید استفاده کنید مشتری تورنت uTorrenتی ما قبلاً به شما گفته ایم که uTorrent چیست، و بنابراین امروز در مورد اینکه چگونه می توانید سرعت دانلود خود را از طریق تورنت افزایش دهید صحبت خواهیم کرد. اولین کاری که در چنین شرایطی باید انجام دهید، نصب آخرین نسخه uTorrent است. آخرین نسخه های هر برنامه ای عملکرد بسیار بیشتری دارند و مهمتر از همه، این نسخه ها تمام خطاها و کاستی هایی را که قبلاً می توانست وجود داشته باشد را اصلاح می کند. در مورد ما، این می تواند تأثیر مثبتی بر سرعت دانلود تورنت داشته باشد.

اغلب در اینترنت می توانید دستورالعمل هایی برای راه اندازی کلاینت های تورنت پیدا کنید. بسیاری از کاربران ادعا می کنند که با تنظیمات مناسب می توانید سرعت دانلود خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، اما این کاملا درست نیست. سرعت در این مورد افزایش می یابد، اما فقط کمی. بنابراین توجه به این نکته بیهوده است.

سرعت دانلود از طریق تورنت می تواند تحت تأثیر تعداد دانلودهای همزمان باشد. اگر ده‌ها فایل را به طور همزمان دانلود می‌کنید، تعجب نکنید که بسیار کند بارگیری می‌شوند. اگر می‌خواهید سرعت را افزایش دهید، برخی از دانلودها را متوقف کنید و تعدادی از مهم‌ترین‌ها را باقی بگذارید.

سرعت در این شرایط نیز تحت تأثیر عملکرد برنامه های کاربردی با استفاده از اینترنت است. برای افزایش سرعت دانلود، تمام برنامه هایی که از اتصال اینترنت استفاده می کنند را غیرفعال کنید. با این کار خواهید دید که سرعت دانلود فایل ها از طریق تورنت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به هر حال، بسیاری از کاربران اغلب سرعت دانلود یک تورنت را کنترل نمی کنند. بسیاری از افراد به سادگی فایل را برای دانلود خودکار تنظیم می کنند و منتظر می مانند تا دانلود کامل شود. لطفا توجه داشته باشید که سرعت دانلود ممکن است حداکثر نباشد. فقط باید به برنامه تورنت بروید و حداکثر سرعت را در کنار فایل دانلود شده تنظیم کنید. این مقاله توصیه های اساسی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند افزایش سرعت دانلود فایل ها از طریق کلاینت های تورنت
10 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:52
    سرعت دانلود واقعا پایین اومده! مقاله آموزنده! 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 23:13
    من نمی توانم. به طور دقیق تر، من فکر می کنم که خود سرور تورنت مقصر است.