FreePrograms.me

دو درایور 4.1

این ابزار به شما امکان می دهد لیستی از درایورهای دستگاه نصب شده در سیستم عامل را نشان دهید. توابعی برای ذخیره و چاپ این لیست وجود دارد.

Double Driver برنامه ای است که به شما کمک می کند بفهمید کدام درایورها روی سیستم نصب شده اند و از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. نیازی به نصب ندارد که به شما امکان می دهد آن را از درایو فلش روی رایانه های مختلف اجرا کنید و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. با این برنامه ساده می توانید لیست کاملی از تمام درایورهای نصب شده را دریافت کنید. این لیست حاوی اطلاعاتی در مورد نام، نسخه، تاریخ، توسعه دهنده، کلاس راننده و تعدادی جزئیات فنی است. علاوه بر آن، دو درایور به شما این امکان را می دهد که از درایورهای نصب شده نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید.

پشتیبان می تواند به عنوان یک پوشه ساختاریافته، یک بایگانی فشرده یا یک فایل خوداجرا ایجاد شود. استفاده از این برنامه و بک آپ درایور ایجاد شده با آن می تواند پس از نصب مجدد ویندوز یا تعویض هارد در زمان به میزان قابل توجهی صرفه جویی کند. این برنامه همچنین می تواند لیستی از درایورهای نصب شده را در یک فایل متنی ذخیره کند یا مستقیماً برای چاپ ارسال کند. 

در زیر می توانید Double Driver نسخه 4.1 را دانلود کنید

لازم به ذکر است که این برنامه با سرعت بالایی کار می کند، به عنوان مثال، ایجاد یک نسخه پشتیبان کامل کمتر از یک دقیقه طول می کشد، که بدون شک یک مزیت بزرگ است. همه فایل های کپی شده در پوشه هایی توزیع می شوند که نام آنها با نام دستگاه ها یکسان است. فیلتری وجود دارد که فقط می تواند درایورهای مایکروسافت یا سایر سازندگان را نمایش دهد.

 

07 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید