FreePrograms.me

SDI 1.23.9

در مواردی که نیاز به استفاده از ویندوز جدید در مادربرد قدیمی وجود دارد، این برنامه می تواند یک نجات دهنده باشد. اگر هیچ درایوری برای آخرین سیستم عامل در وب سایت سازنده وجود نداشته باشد، احتمالاً Snappy Driver Installer آن را پیدا خواهد کرد.

برای استفاده از برنامه بر روی کامپیوتر/لپ تاپ خود، فقط باید فایل های اطلاعاتی ویژه - فهرست ها را دانلود کنید. در مرحله بعد، این برنامه دستگاه ها را اسکن می کند و لیستی از درایورهای مورد نیاز برای آنها را نمایش می دهد که می تواند از طریق اینترنت نصب شود. برای انجام این کار، شما باید فهرست ها و تمام بسته های درایور را دانلود کنید. 

توصیه می شود قبل از استفاده یک نقطه بازیابی سیستم ایجاد کنید. خوشبختانه، این به طور مستقیم از این برنامه در دسترس است - کادر مناسب را علامت بزنید.

در ادامه می توانید بسته نرم افزاری SDI نسخه 1.23.9 را دانلود کنید

پس از راه اندازی، برنامه SDI سیستم را اسکن می کند و تمام درایورهایی را که نیاز به به روز رسانی دارند پیدا می کند - پیام "به روز رسانی های موجود از اینترنت" ظاهر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی این ورودی کلیک کرده و درایورهای مورد نیاز برای نصب را علامت بزنید و پس از آن مراحل خود نصب آغاز خواهد شد. اگر درایورها نیازی به به روز رسانی (یا نصب) نداشته باشند، پیام "درایورها به روز هستند" را مشاهده خواهید کرد.
در مورد رابط، ساده است و هیچ تنظیمات پیچیده ای ندارد. برچسب قبلاً ذکر شده برای ایجاد یک نقطه بازیابی سیستم، راه اندازی مجدد رایانه شخصی پس از نصب درایورها، چندین تم بصری و یک حالت متخصص وجود دارد. علاوه بر این، شایان ذکر است که این برنامه از نظر اندازه کوچک و کاملاً قابل حمل است که به شما امکان می دهد آن را روی یک فلش درایو قرار دهید و همیشه در هر کجا که هستید آن را در دسترس داشته باشید.



06 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید