FreePrograms.me

Rambox 2.3.1

اگر چندین پیام رسان فوری برای ارتباط دارید و جابجایی بین آنها بدتر از طوفان در کشتی شما را بیمار می کند، پس راه حل ایده آل یک سازمان دهنده است. این برنامه تمام برنامه هایی را که استفاده می کنید در یک پنجره کاری ترکیب می کند. این برنامه شبیه به یک رابط مرورگر است، که در آن هر برگه نشان دهنده یک پیام رسان است - جابجایی بین آنها بدون افزودن لایه هایی از پانل ها بر روی دسکتاپ آسان است. امکان بی صدا کردن و مسدود کردن برنامه از کاربران غیرمجاز، این برنامه را بسیار مفید می کند. 

Rambox به شما این امکان را می دهد که هر چند بار که نیاز دارید، خدمات مشترک را در یک مکان اضافه کنید. این برای افرادی که با بسیاری از خدمات برای حساب های تجاری و شخصی کار می کنند ایده آل است. روشی جدید برای سازماندهی خدمات شما! نرم‌افزار پیام‌رسانی و ایمیلی که برنامه‌های کاربردی وب را در یک جلسه ترکیب می‌کند، با استفاده از ویژگی پارتیشن: persist برای Webviews ادامه می‌یابد. به این ترتیب، هر بار که Rambox را باز می کنید، جلسات شما تا زمانی که سرویس را حذف نکنید، ادامه می یابد. ویژگی همگام‌سازی از Auth0 برای احراز هویت مبتنی بر نشانه و ورود به سیستم و برای ذخیره سرویس‌هایی که کاربر استفاده می‌کند (و پیکربندی هر سرویس، مانند نام، تراز، نماد و غیره) استفاده می‌کند.
ویژگی ها و نکات برجسته
اطلاعیه
اگر سرویس پیام‌رسانی شما از آن پشتیبانی کند، ابتدا اعلان‌ها ظاهر می‌شوند.
خدمات همگام سازی
اگر از Rambox در رایانه های مختلف استفاده می کنید، می توانید پیکربندی خود را همگام سازی کنید.
گذرواژه اصلی
هر بار که برنامه باز می شود، رمز عبور را درخواست کنید.
قفل کردن
اگر برای مدتی دور هستید، می توانید برنامه را مسدود کنید.
مزاحم نشوید
تمام صداها و اعلان ها را خاموش کنید.
اضافه کردن خدمات سفارشی
شما می توانید هر خدمات مشتری دلخواه خود را اضافه کنید.
ترتیب و گروه بندی را تغییر دهید
ترتیب خدمات را در نوار برگه تغییر دهید و آنها را به دو گروه (چپ و راست) تقسیم کنید.
نشان ها
هر بار که نیاز دارید چیز جدیدی را بررسی کنید، نمادی را در برگه سرویس و نوار وظیفه مشاهده خواهید کرد.
سینی سیستم
ابزار همیشه در حال اجرا است و در سینی سیستم قابل دسترسی است.
هنگام راه اندازی سیستم به طور خودکار شروع می شود
می توانید برنامه را طوری پیکربندی کنید که به طور خودکار باز شود.
تزریق کد سفارشی
در صورت تمایل می توانید رفتار خود را اضافه کنید.
پروکسی
Rambox را برای استفاده از سرور پراکسی در صورتی که شبکه شما برخی از خدمات را مسدود می کند پیکربندی کنید.

Rambox یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پیام های خود را مطابق با ترجیحات خود سفارشی و سازماندهی کنید. می‌توانید برای هر سرویس تب‌های جداگانه ایجاد کنید یا آن‌ها را در دسته‌هایی گروه‌بندی کنید، تا پیمایش مکالمات و اعلان‌های خود را آسان‌تر کنید. علاوه بر این، Rambox گزینه‌های مختلف اعلان را برای اطمینان از اینکه هرگز پیام یا به‌روزرسانی مهمی را از دست نمی‌دهد، ارائه می‌کند. حریم خصوصی و امنیت نیز از ویژگی‌های کلیدی Rambox هستند. این برنامه هیچ گونه اطلاعات شخصی یا اطلاعات ورود به سیستم را ذخیره نمی کند و از رمزگذاری برای محافظت بیشتر از مکالمات شما پشتیبانی می کند. با Rambox می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که ارتباطات شما امن است.

در ادامه می توانید Rambox نسخه 2.3.1 را دانلود کنید

Rambox یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که مدیریت چندین سرویس پیام رسانی و ایمیل را آسان می کند. با رابط بصری، گزینه های سفارشی سازی و تمرکز بر حریم خصوصی، Rambox ارتباطات یکپارچه و ایمن را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به راحتی در ارتباط باشید.

24 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید