FreePrograms.me

دانلود Parallels Desktop Mac 17.1.0

Parallels Desktop یک ماشین مجازی برای مک است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد پارتیشن های جداگانه هارد دیسک یا راه اندازی مجدد کامپیوتر، سیستم عامل ویندوز را بر روی مک خود اجرا کنید.

 

Parallels Desktop شامل:

  1. بین نصب ویندوز، لینوکس یا استفاده از نصب بوت کمپ موجود یکی را انتخاب کنید. همچنین امکان نصب ویندوز روی مک از ابتدا وجود دارد.

  2. برنامه های Windows و Mac را به صورت موازی اجرا کنید، بدون نیاز به راه اندازی مجدد رایانه، بین آنها جابجا شوید.

  3. Parallels Desktop یکپارچه سازی بین سیستم عامل ها را فراهم می کند. می‌توانید فایل‌ها و آیتم‌ها را بین Windows و Mac بکشید و رها کنید و از Dock macOS به برنامه‌های ویندوز دسترسی داشته باشید.

  4. می‌توانید USB، Thunderbolt، FireWire و دستگاه‌های دیگر را در Parallels Desktop به ویندوز متصل کنید. همچنین امکان اتصال دستگاه ها و چاپگرهای بلوتوث به هر دو سیستم عامل وجود دارد.

  5. اگر مک بوک پرو با نوار لمسی دارید، می توانید از آن در Windows در Parallels Desktop استفاده کنید.

  6. Parallels Desktop شامل جعبه ابزار Parallels برای مک و ویندوز است. این بسته ابزار شامل بیش از 30 ابزار مفید مانند تمیز کردن هارد دیسک، گرفتن اسکرین شات، دانلود فیلم و محافظت از فایل های شخصی شما می باشد.

Parallels Desktop راه مناسبی برای اجرای برنامه های ویندوز در مک فراهم می کند و عملکرد آن به کاربران اجازه می دهد تا به طور موثر در هر دو سیستم عامل کار کنند.

Parallels Desktop راه حلی راحت و منعطف برای اجرای ویندوز و مک در کنار یکدیگر در رایانه مک ارائه می دهد و عملکرد آن باعث محبوبیت آن در بین کاربرانی می شود که نیاز به کار با هر دو سیستم عامل دارند.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید