FreePrograms.me

دانلود مانیتور چندگانه واقعی 8.14.7

Actual Multiple Monitors برنامه ای است که به شما امکان می دهد کارایی و راحتی استفاده از چندین مانیتور را افزایش دهید. تعدادی ویژگی را ارائه می دهد که کار با چند صفحه نمایش را آسان تر می کند.

ویژگی های برنامه عبارتند از:

  1. افزودن نوار وظیفه آنالوگ به مانیتورهای اضافی، به شما این امکان را می دهد که برنامه ها را بر روی هر مانیتوری که روی آن کار می کنید مدیریت کنید. هر نوار وظیفه می تواند شامل یک دکمه Start و یک ناحیه اعلان باشد.

  2. پیش‌نمایش‌هایی از پنجره‌های برنامه (تصاویر کوچک پنجره) که وقتی ماوس خود را روی دکمه برنامه در نوار وظیفه می‌برید ظاهر می‌شوند.

  3. کلون کردن Task Switcher برای همه مانیتورها، با استفاده از میانبر صفحه کلید Alt-Tab فراخوانی شده است.

  4. با یک کلیک پنجره ها را به مانیتور مورد نظر منتقل کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها را طوری پیکربندی کنید که هنگام راه‌اندازی به‌طور خودکار روی یک نمایشگر خاص قرار گیرند.

  5. یک دکمه اضافی "Expand to Desktop" که به شما امکان می دهد پنجره را به حالت تمام صفحه به حداکثر برسانید (یک کلیک دوم ماوس پنجره را به اندازه اصلی خود باز می گرداند). هنگامی که یک پنجره را با ماوس بر اساس عنوان آن جابجا می کنید، می توانید شبیه سازی عملکرد Aero Snap را از ویندوز 7 یا حالت کلاسیک "فشار دادن" پنجره به مرزهای دسکتاپ، نمایشگرها و سایر پنجره ها را فعال کنید.

  6. امکان ایجاد و ذخیره پیکربندی های مختلف دسکتاپ به عنوان پروفایل، و همچنین جابجایی فوری بین آنها در صورت نیاز.

  7. سرویسی برای ذخیره و بازیابی ترتیب نمادها روی دسکتاپ برای تنظیمات مختلف نمایشگر.

  8. بهبود ظاهر دسکتاپ، از جمله توانایی کشیده شدن یک تصویر پس زمینه بزرگ در کل فضای صفحه یا تنظیم تصاویر پس زمینه جداگانه در هر مانیتور. همچنین می‌توانید یک نمایش اسلاید با مجموعه‌ای از تصاویر تنظیم کنید که به طور خودکار در یک بازه زمانی مشخص تغییر می‌کنند.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

برخی از ویژگی های ارائه شده توسط مانیتورهای چندگانه واقعی که می تواند به شما در مدیریت و سفارشی کردن تجربه چند مانیتور خود کمک کند.

 

29 دسامبر 2023 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. عادل
    8 ژانویه 2024 18:53
    برنامه مفید، راحت برای استفاده از چندین مانیتور)