FreePrograms.me

به حداقل رساندن ویندوز در ویندوز با استفاده از میانبر صفحه کلید

Сворачиваем окна в ОС Windows при помощи комбинации клавиш

محبوبیت این سیستم به این دلیل است که استفاده از آن بسیار آسان است. اما افراد کمی از تمامی قابلیت های این سیستم عامل اطلاع دارند. و واقعاً تعداد زیادی از آنها وجود دارد. امروز در مورد یکی از آنها به شما خواهیم گفت، یعنی به سؤال زیر پاسخ خواهیم داد: چگونه یک پنجره را با استفاده از صفحه کلید به حداقل برسانیم. اجازه دهید یک بار دیگر اضافه کنیم که روش های توضیح داده شده تنها زمانی مرتبط هستند که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید. چندین ترکیب برای به حداقل رساندن ویندوز وجود دارد. بیایید به طور خلاصه همه آنها را در نظر بگیریم.

بیایید با میانبر صفحه کلید شروع کنیم Alt+Space. با نگه داشتن این کلیدها پنجره ای در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش خود باز می کنید. در آن می توانید اقدامات زیر را انتخاب کنید: بستن یا کوچک کردن پنجره، حداکثر کردن، بستن و همچنین افزایش اندازه پنجره.
Сворачиваем окна в ОС Windows при помощи комбинации клавиш


آیا باید تمام ویندوزها را کوچک کنید و به دسکتاپ برسید؟ همچنین یک کلید ترکیبی ویژه برای این وجود دارد، یعنی برد + M. اگر می خواهید همه پنجره ها را به یکباره گسترش دهید، ترکیب را نگه دارید Win+M+Shift.

خوب، جابجایی بین پنجره های برنامه باز بسیار راحت است. برای این می توانید از ترکیب استفاده کنید زبانه + زبانه. و به نظر می رسد این است.
اکنون تمام ترکیب های کلیدی را می شناسید که به شما کمک می کند پنجره ها را در ویندوز کمینه کنید، حداکثر کنید و بین آنها سوئیچ کنید.
24 مه 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. vipkiselliks
    17 ژوئن 2016 10:25
    vip_kisel75
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 17:44
    کلاس. شما باید آن را یادداشت کنید و یاد بگیرید، این کار زندگی را بسیار آسان تر می کند.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:46
    به هر حال، من متوجه نشدم که شما می توانید ویندوز را با استفاده از میانبر صفحه کلید به حداقل برسانید