FreePrograms.me

LeaderTask 15.4.3

این برنامه به شما این امکان را می دهد که تمام وظایف، برنامه ها و تکالیف خود را در یک برنامه بنویسید، نه اینکه آنها را در ذهن خود نگه دارید - سرتان را راحت می کند و به شما کمک می کند روی یک چیز تمرکز کنید. علاوه بر دفتر خاطرات کلاسیک، دارای عملکرد صفحه کانبان، فهرست کارها و تقویم است. این یک نسخه پولی و رایگان دارد - نسخه پولی به شما امکان می دهد برنامه ها را در دستگاه های مختلف همگام سازی کنید. 

LeaderTask یک سازمان دهنده الکترونیکی چند منظوره و مدیر وظیفه در یک برنامه است. این برنامه برای مدیریت امور عالی است و همچنین به شما امکان نظارت بر اجرای وظایف محول شده به کارمندان را می دهد. این برنامه ناوبری سریع بین لیست ها یا روزها در تقویم را فراهم می کند. همه وظایف را می توان بر اساس برچسب ها یا رنگ ها طبقه بندی و توزیع کرد. Ledertask یک سیستم هوشمند برای مدیریت پروژه ها، وظایف، مخاطبین و رویدادها دارد.
آیا می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید؟ کمتر خسته؟ بیشتر بدست آوردن؟ در عین حال، به طور مداوم کیفیت زندگی را بهبود بخشید، کمتر سخت کار کنید و با آرامش بیشتری فکر کنید؟ LeaderTask در این مورد به شما کمک خواهد کرد! LeaderTask = برنامه ریز اطلاعات شخصی مدیر تقویم دفترچه آدرس دفترچه خاطرات!
سازمان‌دهنده ما به شما کمک می‌کند تا از شر زمان‌های مختلف خلاص شوید، به شما کمک می‌کند چشم‌انداز روشنی از زندگی ببینید، مروری دقیق از امور، وظایف خود داشته باشید، اهداف بالاتری را تعیین کرده و به آنها دست یابید. برنامه ریزی و اجرا کنید. فکر کنید و راه حل پیدا کنید. هر منبعی را در زندگی خود اندازه گیری و مدیریت کنید!
LeaderTask برای جایگزینی تکه‌های کاغذ پراکنده، یادداشت‌ها، برگ‌های رنگارنگ روی صفحه نمایشگر و روش‌های منسوخ مشابه برای مدیریت زمان طراحی شده است. اکنون برنامه ها و وظایف شما در یک مکان امن خواهد بود.

LeaderTask بر اساس اهداف، پروژه ها و وظایف شما به طور خودکار برای هر روز برنامه ای برای شما ایجاد می کند. شما کاری را که باید انجام دهید انجام خواهید داد و زمان را برای فعالیت ها و فعالیت های تصادفی تلف نمی کنید. شما دیدگاه روشنی نسبت به زندگی خواهید داشت، اهداف مشخص و مهمتر از همه راه های رسیدن به آنها را خواهید دید.

در زیر می توانید LeaderTask نسخه 15.4.3 را دانلود کنید

برای مدیریت زمان یک فرد مدرن، به یک ابزار هوشمند نیاز است. کاری که سنگین نیست، اما به صرفه جویی در وقت و انرژی فرد کمک می کند. LeaderTask دقیقاً چنین ابزاری است. آن را امتحان کنید و خودتان ببینید!

20 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید