FreePrograms.me

مایکروسافت برای انجام 2.114.7122.0

Microsoft To Do یک برنامه مدیریت کار است که سازماندهی و مدیریت زندگی خود را آسان می کند. هر روز کاری را که برای شما مهم است با برنامه ریز روز و پیشنهادات من شخصی انجام دهید. توصیه‌های هوشمند کارهایی را از فهرست‌های شما توصیه می‌کنند که ممکن است هر روز مرتبط باشند.

یادآوری‌ها و وظایف را با Microsoft 365 همگام‌سازی کنید و از هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید. برای فهرست‌های موجود در حساب‌های شخصی‌تان، می‌توانید با دریافت اعلان‌های به‌روزرسانی شده در مورد هر گونه تغییر در فهرست‌های کارهای خود، با هر کسی همکاری کنید. وظیفه در Outlook به لیست ها در کورتانا. وظایف و لیست های شما به طور ایمن در Microsoft 365 میزبانی می شوند.
ویژگی های برنامه:

  • برنامه ریز روزانه با وظایف جاری؛
  • همگام سازی بین دستگاه های مختلف؛
  • به اشتراک گذاری لیست کارها با سایر کاربران؛
  • سفارشی کردن ظاهر لیست وظایف؛
  • تنظیم یادآورهای منفرد و مکرر؛
  • تقسیم یک کار به چند مرحله؛
  • پیوست کردن یادداشت ها به وظایف؛
  • پیوست کردن فایل ها به یادداشت ها؛
  • همگام سازی با Outlook؛
  • سازماندهی لیست کارها در پروژه ها یا موضوعات.

کلمات کلیدی:
1: رابط کاربری ساده و شهودی سادگی Microsoft To Do به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی وظایف معلق خود را پیدا و مدیریت کنند. این برنامه دارای مجموعه‌ای از ابزارها در سمت چپ صفحه است تا وظایف را به دسته‌های مختلف تفکیک کند و وقتی کاربران رویدادها را اضافه می‌کنند، برنامه برای ردیابی و تکمیل آسان آنها را در مرکز صفحه سازماندهی می‌کند.
2: یکپارچه سازی تقویم Microsoft To Do شامل یک ویژگی تقویم است که به کاربران امکان می دهد وظایف را به روزهای خاصی اضافه کنند، و آن را به ابزاری ارزشمند برای برنامه ریزی کارهای آینده تبدیل می کند و اطمینان می دهد که هیچ رویداد مهمی فراموش نمی شود. این ادغام به کاربران کمک می کند تا از برنامه خود پیروی کنند و سبک زندگی منظمی داشته باشند.
3: حالت تاریک و گزینه های تنظیمات. این برنامه یک حالت تاریک و گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ‌های مختلف را برای هر بخش ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تجربه برنامه‌ریزی را شخصی‌سازی کنند و ابزار را مطابق با اولویت‌های خود تنظیم کنند. این گزینه‌های سفارشی‌سازی، Microsoft To Do را به یک ابزار زمان‌بندی دلپذیر و جذاب تبدیل می‌کند.
4: استفاده کم از منابع Microsoft To Do به گونه ای طراحی شده است که از حداقل منابع سیستمی استفاده کند و به کاربران این امکان را می دهد که برنامه را در پس زمینه باز نگه دارند در حالی که وظایف روزانه خود را انجام می دهند. این ویژگی تضمین می کند که کاربران می توانند به راحتی به وظایف خود دسترسی داشته باشند و بدون تأثیر بر عملکرد رایانه خود، آنها را مدیریت کنند.
5: یکپارچه سازی یکپارچه با ویندوز. به عنوان یک ابزار توسعه یافته توسط مایکروسافت، Microsoft To Do به طور یکپارچه با سیستم عامل ویندوز ادغام می شود و یک راه حل زمان بندی راحت و کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهد که به طور یکپارچه با اکوسیستم نرم افزار موجود آنها کار می کند.

لیست های خود را با ویژگی های قابل تنظیم مانند شکلک، تم های رنگارنگ، حالت تاریک و موارد دیگر منحصر به فرد کنید. با اشتراک گذاری لیست هایی که با ایجاد تغییرات همگام می شوند، در ارتباط بمانید و با دوستان و خانواده همکاری کنید. از دیگر ویژگی‌های اضافه شده از زمان خرید مایکروسافت می‌توان به یادگیری ماشینی اشاره کرد که به آن کمک می‌کند با اولویت‌بندی وظایف، نیازهای شما را بهتر پیش‌بینی کند و به برنامه اجازه دهد پیشنهاد دهد چه چیزی را به برنامه‌ریز خود اضافه کنید. همچنین یکپارچگی با Office 365 در قالب مشتری دسکتاپ Outlook وجود دارد و همچنین با Outlook dot com آنلاین کار می کند.

می توانید نسخه 2.114.7122.0 Microsoft To Do را در زیر دانلود کنید

Microsoft To Do یک برنامه عالی برای نصب بر روی رایانه ویندوز شما است. راه های مختلفی را برای ماندن در بالای وظایف خود و شخصی سازی لیست های خود ارائه می دهد. با این حال، جایگزین های ارزشمند زیادی مانند Todoist و Microsoft OneNote وجود دارد که ویژگی های مشابهی را برای ردیابی روز شما ارائه می دهند. برنامه To Do به شما کمک می کند برنامه های خود را سازماندهی و ساده کنید، چه برای محل کار، مدرسه یا خانه. برنامه To Do رایگان و در همه دستگاه های شما در دسترس است.



14 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید